Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فداکاری یک مادر جوان را حین آتش سوزی یک آپارتمان در چین به تصویر می کشد. این زن پس از آتش گرفتن طبقه چهارم آپارتمان با پرتاب دو فرزندش از پنجره ناجی جان آنها شد اما خود در این حادثه آتش سوزی جانش را از دست داد. ویدئوی منتشر شده عده ای از شاهدان عینی را که برای کمک به این زن و گرفتن بچه ها در پایین آپارتمان حضور دارند نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پسر 9 ساله و دختر 3 ساله این زن در اثر فداکاری مادرشان از این حادثه جان سالم بدر بردند. هر دو کودک بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل شدند. پسر قربانی در این حادثه تنها دچار شکستی از ناحیه پا شد و حال هر دو کودک مساعد گزارش شده است. مادر آنها نیز پس از مهار آتش به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان اعلام کردند او جانش را از دست داده است. بنا به گزارش رسانه های محلی آتش سوزی در ساعت 7 صبح شروع شد. هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است.

گفتنی است؛ این حادثه در شهر " ژوچانگ" واقع در استان هنان چین رخ داد.

http://www.taghribnews.com/images/docs/files/000348/nf00348264-1.flv

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا مرادی بانوی ایثارگر روستای نورآباد از توابع شهرستان مهر با فداکاری در صحنه واژگونی خودرو جان راننده جوان را نجات داد.

پنج شنبه شب گذشته حوالی ساعت ۲۰ زهرا مرادی با پراید سواری خود از روستای نورآباد مهر، به همراه خانواده خود راهی منزل پدری خود در شهر خوزی بودند که به محض واژگونی خودرو ۴۰۵ سبقت گرفته از آنها با صحنه دلخراش آسیب و واژگونی خودروی مواجه می‌شوند که زهرا به کمک خانواده خود جان راننده خودرو آسیب دیده را نجات می‌دهند

در این گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر به صورت میدانی در منزل این خانواده فداکار حاضر شده و با آنها گفتگو می‌کند، آنها می‌گویند پس از بیرون آوردن راننده جوان از خودروی سانحه دیده ۴۰۵ و حمل وی به بالای جاده، خودرو دچار آتش سوزی کامل می‌شود.

کد خبر 6096091

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • فداکاری بانوی روستایی برای نجات جان راننده خودرو سانحه دیده