Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: کشور ما هم اکنون در شرایط ویژه و جنگ اقتصادی قرار گرفته و عده ای با سوء استفاده از وضعیت فعلی، زندگی را بر اقشار مختلف غیر قابل تحمل می‌کنند و لذا دستگاه قضائی با عملکرد جهادی خود با این عناصر فاسد و اخلال‌گر در عرصه اقتصادی، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیأت همراه با دو تن از ایثارگران دلاور هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آنان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن ابراز خرسندی از این دیدار طی سخنانی اظهار داشت: در این برهه از زمان ، که دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکای جهانخوار، در صدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ثمره خون های پاک شهدا و ایثار خالصانه جانبازان عزیز و همچنین بردباری و استقامت بی نظیر آزادگان سرافراز و حضور و تلاش همه جانبه ملت غیور ایران اسلامی است، هر لحظه به توطئه چینی مشغولند، لازم است در چنین شرایط حساس، مردم همیشه در صحنه با بصیرت کامل و با پیروی از رهنمودهای پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب (حفظه اله تعالی) ضمن حفظ وحدت و هوشیاری ، برای حراست از دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی گام بردارند.

وی افزود: کشور ما هم اکنون در شرایط ویژه و جنگ اقتصادی قرار گرفته و عده ای افراد سودجو با سوء استفاده از وضعیت فعلی جامعه، زندگی را بر اقشار مختلف غیر قابل تحمل می‌کنند و لذا دستگاه قضائی به حکم وظیفه شرعی و قانونی، و با عملکرد جهادی خود با این عناصر فاسد و اخلال‌گر در عرصه اقتصادی، قاطعانه برخورد خواهد کرد.

اسماعیلی در پایان سخنان خود از قضات و کارکنان شریف و خدوم دادگستری کل استان تهران خواست تا با روحیه مشابه روحیه غیور مردان هشت سال دفاع مقدس ، نسبت به انجام وظایف خطیر خود در راستای اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه مبادرت ورزند تا انشاءاله ، انقلاب اسلامی از این گذر تاریخی نیز به سلامت عبور کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اخلال گران اقتصادی رییس کل دادگستری استان تهران قدس آنلاین قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • باید موانع را از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداریم
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم