Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر سیاسی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: چهار اردوی جهادی به همت گروه‌های جهادی زیر مجموعه قرارگاه جهادی معین این اتحادیه در مناطق محروم کشور برگزار می‌شود.

توانا راد دبیر سیاسی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: به همت گروه‌های فعال ذیل قرارگاه جهادی معین متشکل از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در تابستان ۹۷ در ۵ استان کشور، اردوی جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و دامپزشکی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اولین مورد از این اردو‌ها توسط گروه جهادی معین دانشگاه یاسوج در تیرماه و در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار شد، افزود: اردوی دوم گروه‌های جهادی ذیل قرارگاه جهادی معین از ۱۸ تا ۲۸ مرداد در شهرستان اندیکا از توابع استان خوزستان برگزار می‌شود. همچنین در شهریور ماه هم در سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان (منطقه بشاگرد) و کرمانشاه اردو‌های قرارگاه جهادی معین برگزار می‌شود.


توانا راد افزود: فعالیت گروه جهادی معین در اواخر سال ۱۳۹۵ با برگزاری اولین اردوی جهادی کوچک به شکل متمرکز در این اتحادیه‌ی دانشجویی آغاز شد و در کمتر از دو سال با عنایت خدا و به برکت نام مرحوم معین رئیسی که از زحمتکشان در سال‌های نه چندان دور اتحادیه بود با گسترش و تأسیس گروه‌های جدید، تبدیل به قرارگاه جهادی معین شد.

دبیر سیاسی و اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: دفاتر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ورود به بحث‌های اجتماعی و جهادی را وظیفه‌ی خود دانسته و ان‌شاءالله با تداوم و گسترش این فعالیت‌ها، تمام تلاش خود برای خدمت به مردم را به کار خواهند بست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، گفت: گروه جهادی ۱۵۰ نفری بسیج سازندگی خراسان شمالی با حضور ۱۰ روزه در شهرستان محروم راز و جرگلان در حال خدمت رسانی هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ سردار اسماعیل فرجی امرز در  نشست فعالان بسیج سازندگی خراسان شمالی از حضور گروه جهادی 150 نفره در شهرستان راز و جرگلان خبر داد و اظهار داشت: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند و می توانند در توسعه استان نقش آفرین باشند. 

وی افزود: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی، در حوزه‌های سلامت، فرهنگی و اجتماعی، امنیتی، راه سازی، آبرسانی و کشاورزی و سایر حوزه‌ها بسیار موثر است.

فرمانده سپا استان از وجود 2044 گروه جهادی ثبت شده در استان خبر داد.

محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار داشت: مشارکت گروه‌های جهادی در پیشبرد پروژه‌های بهداشتی، آموزشی، عمرانی، آبرسانی٬ راه  موثر و مشکلات دست و پاگیر قوانین واگذاری به  پیمانکاری را ندارد و هزینه‌های خدمات را نیز کاهش داده و مقرون به صرفه است.

وی گفت: از گروه های جهادی که مردمی هستند، در تامین ماشین‌آلات و تامین مکانی برای استقرار آنها حمایت می‌کنیم  و  در سال موسوم به جهش تولید با مشارکت مردمی انتظار داریم بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس به صورت ویژه منشا خدمت باشد. 

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • خدمت رسانی ۵۳۰ گروه جهادی در مناطق محروم گلستان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • اعزام دانشجویان بسیجی خراسان شمالی به اردوی جهادی