Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@12:08:29 GMT

مصرف در برق منطقه ای آذربایجان 7.8 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۶۲۰۰

مصرف در برق منطقه ای آذربایجان 7.8 درصد افزایش یافت

افشین میلانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حداکثر تولید برق منطقه آذربایجان 3 هزار و 212 مگاوات می باشد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 5.4 درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: پیک بار استان آذربایجان شرقی نیز در این مدت یکهزار و 730 مگاوات می باشد که رشد 0.3 درصدی داشته است.
میلانی اظهار داشت: میزان تولید برق آذربایجان شرقی نیز یکهزار و 420 مگاوات است که نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: خاموشی ها در آذربایجان شرقی که از پنجم تیر ماه آغاز شده، بر اساس اعلام وزارت نیرو، تا بیبست و پنجم مرداد ماه تا زمانی که هوا خنک تر شود، ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان افزود: طرح توسعه سه نیروگاه هریس، سبلان و ماکو در منطقه در حال اجراست که با آمدن آنها به مدار در سال آینده یکهزار مگاوات بر تولید منطقه افزوده می شود.
شرکت برق منطقه ای آذربایجان در ۱۳۴۵ به منظور تحویل و مدیریت کل بر موسسات و شرکت های سهامی روشنایی برق مستقر در شهرهای مختلف آذربایجان تاسیس شد.
این شرکت در حال حاضر در محدوده جغرافیایی سه استان آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی و اردبیل در قلمرویی به وسعت ۱۱۰هزار و ۷۶۴کیلو متر مربع فعالیت می کند و جمعیت تحت پوشش آن بیش از ۸ میلیون نفر می باشد.
شرکت برق منطقه ای آذربایجان در بین شرکت های ۱۶ گانه برق منطقه ای کشور، بعد از برق منطقه ای تهران ، پرجمعیت ترین و از نظر تعداد مشترکین نیز با سهم 10.3 درصد کل مشترکین برق ، دومین شرکت بزرگ برق منطقه ای کشور محسوب می شود.
6120/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آذربایجان شرقی آذربایجان غربی استان آذربایجان شرقی برق وزارت نیرو رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته جاری در جنوب آذربایجان غربی حاکم خواهد شد که در برخیب مناطق با افزایش ابر و وزش باد ملایم همراه است.

این وضعیت پایداری هوا تا اواسط هفته جاری در منطقه تداوم دارد و در این مدت دمای هوا به طور میانگین سه تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا می کند.

از فردا به تدریج از غلظت گرد و خاک در آسمان منطقه کاسته و کیفیت هوا نیز بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مصرف ۳ هزار و ۸۸۵ میلیون کیلووات ساعت برق در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات