Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین شماره حساب و مکان مشخص برای جمع‌آوری نذورات مردمی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز ( ۱۴ مرداد ) در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی، اظهار داشت: یک نماینده تام الاختیار و ثابت از سوی ادارات عضو این ستاد تعیین و در جلسات حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با تاکید بر اهمیت این ستاد، اضافه کرد: در نشست‌ های بعدی فرمانداران شهرستان‌ های هشت گانه برای ارائه گزارش عملکرد و برنامه ریزی‌ های لازم نیز حضور پیدا کنند.
 

فیلی گفت:  با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم، هرگونه ساخت و ساز در زمین مورد نظر برای اسکان و پذیرایی زائران استان در مرز شلمچه باید به زودی آغاز شود.
 

این مسئول خواستار تهیه فهرستی از زائران شرکت کننده از استان در مراسم پیاده‌ روی اربعین حسینی شد و ادامه داد: این موضوع سبب جلوگیری از ورود غیرقانونی و بیدون ضابطه افراد به این مراسم می‌ شود.
 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: برای ایجاد نظم و امنیت بیشتر و پرهیز از تراکم خودرو، بهتر است اعزام چند روز زودتر انجام شود.
 

وی با بیان اینکه خودرو برای اعزام افراد، ارسال و توزیع امکانات به تعداد کافی تامین  شود، اظهار داشت: در این زمینه می‌ توان از ظرفیت برخی ادارات شامل شهرداری‌ ها، سپاه فتح و نیروی انتظامی استفاده کرد.
 

فیلی تاکید کرد: جلوی سوء استفاده برخی از افراد سودجو در زمینه جمع آوری نذورات گرفته شود و در این رابطه باید یک شماره حساب مشخص و به دستگاه اجرایی مربوطه اعلام شود.
 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نسبت به اطلاع‌ رسانی لازم به مردم استان در زمینه شماره حساب و یا مکان‌ های مراجعه برای جمع‌ آوری نذورات اقدام شود.
 

وی گفت: هلال احمر استان یک فروند بالگرد در حوزه استان برای امدادرسانی سریع و به موقع به زائران تدارک ببینند.
 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس کنسرت خیابانی همایون شجریان روزنامه های ورزشی دولت سیاسی خبرگزاری شبستان اخبار مهدویت مذاکره با آمریکا اربعین حسینی شماره حساب نذورات زائران اطلاع رسانی امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • هفت گوهر نایاب زاگرس در خطر انقراض
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود