Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستر یونایتد که مذاکرات خود را برای جذب «توبی آلدرویرلد» مدافع تیم تاتنهام آغاز کرده بود، با قراردادی 60 میلیون پوندی فرایند اتمام این انتقال را به پایان می رساند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری «بلیچر رپورت» روز یکشنبه با درج این خبر نوشت: شیاطین سرخ پس از اعلام عدم تمایل در برآوردن مبلغ پیشنهادی تاتنهام که 75 میلیون پوند اعلام شده بود؛ سر انجام برای جذب این بازیکن بلژیکی به توافق رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش روزنامه ساندی میرر انگلیس حاکی است که آلدرویرلد ظرف 48 ساعت آینده به نیمکت منچستریونایتد اضافه می شود.
خبرنگار این روزنامه در این خصوص نوشت: «دنیل لوی» رییس باشگاه تاتنهام با آگاهی از این موضوع که آلدرویرلد پس از کاهش مبلغ پیشنهادی آمادگی فسخ قرارداد با این تیم را دارد؛ به این نتیجه رسیده است که حالا بهترین زمان برای فروش بازیکن اسبق آژاکس، اتلتیکو مادرید و ساوتهمپتون با قیمتی معقول و مطلوب است.
مدافع مستحکم تیم ملی بلژیک با عملکرد خوب خود در جام جهانی 2018 به جمع گرانقیمت های بلژیک پیوست.
بلژیکی ها که مطابق آمار گرانقیمت ترین تیم حاضر در جام جهانی روسیه لقب گرفتند، با شکست دادن انگلیس به مقام سوم بیست و یکمین دوره جام جهانی دست یافتند.
ورزشی**3991**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش منچستر يونايتد بلژيك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل جلالی بدون شک یکی از بهترین‌های این فصل لیگ برتر و تیمش بوده است. مدافع چپ استقلال در این فصل یک گل زده و ۷ پاس گل هم داده است و بیشترین تاثیرگذاری را روی گل‌های زده این فصل استقلال داشته است.

قرارداد جلالی با استقلال در پایان فصل به پایان می‌رسد و این بازیکن آزاد خواهد شد. طی روز‌های اخیر شایعاتی مبنی بر سرباز شدن این بازیکن به گوش رسیده و گفته شد این بازیکن ملی پوش فصل بعد را باید در یکی از تیم‌های نظامی سپری کند. پیگیری‌های ما در این زمینه، اما نشان می‌دهد که این ماجرا صحت ندارد و جلالی سرباز نیست.

ابوالفضل جلالی به دلیل کفالت پدرش از این قانون استفاده کرده و از سربازی معاف است. او از همین رو می‌تواند در هر تیمی که بخواهد به میدان برود و سرباز نخواهد شد. جلالی در ابتدای فصل چندین پیشنهاد خوب از تیم‌های لیگ برتری داشته، ولی در نهایت در استقلال ماندنی شد. با این حال مشخص نیست برای فصل آینده چه تصمیمی خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • ایران و ژاپن بی دردسر راهی جام جهانی خواهند شد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • وضعیت منچستر یونایتد زیر نظر اریک تن هاخ! (فان) / فیلم