Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه استقلال گفت: پادوانی بازیکن عزیز استقلال است و همه هم و غم ما بهبودی هرچه سریعتر او است و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نکرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت: تیم ما در دیدار با ذوب‌آهن عملکرد مطلوبی داشت و شایسته پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
به خصوص در نیمه دوم که فرصت‌های بیشتری داشتیم و می‌توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم، اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. به هرحال فوتبال همین است، اما استقلال روند رو به رشدی در پیش گرفته و بدون تردید بهتر هم خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص داوری این مسابقه مطرح شده، اظهار داشت: ما همواره احترام به داور را سرلوحه کار خود می‌دانیم و اصول باشگاه همین است. اما متاسفانه اظهار نظر‌هایی از سوی برخی افراد مسئول و بعضا غیر مسئول در مورد برخورد وریا غفوری با بازیکن ذوب‌آهن مطرح شده و این بازیکن را مستحق کارت قرمز دانسته‌اند که چند سوال را به ذهن متبادر می‌کند. دوستانی که اینگونه در مورد برخورد وریا غفوری صحبت می‌کنند، در مورد اخراج نشدن بازیکن پیکان به دلیل انجام خطای شدید روی سجاد آقایی و شکسته شدن قلم بند او هم مصاحبه کردند؟ یا مردود اعلام کردن گل سالم استقلال در نیمه دوم توسط میلاد زکی‌پور؟ آیا کارت زرد دوم و اخراج محمد دانشگر درست بود؟ دوست دارم عزیزانی که در مورد بازی با ذوب آهن صحبت میکنند، فقط یک موضوع را بزرگنمایی نکنند و همه مسایل مورد نظر را مد نظر قرار دهند.

فتحی در ادامه افزود: مجموعه باشگاه استقلال از اتفاقی که برای رضا حبیب‌زاده افتاده بسیار ناراحت است و برای این بازیکن آرزوی سلامتی و بازگشت هرچه سریعتر به میادین را داریم. به نوبه خودمان هر کمکی هم از دستمان بربیاید، انجام می‌دهیم. در برخورد وریا با حبیب زاده هم هیچ تعمدی وجود نداشت و در تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص است که وریا اصلا او را ندید و هدفش زدن توپ بود.

سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به مراسم تقدیر از لئاندرو پادوانی توسط کمیته مشوقین باشگاه در دیدار این هفته مقابل تراکتورسازی، گفت: پادوانی بازیکن عزیز استقلال است و همه هم و غم ما بهبودی هرچه سریعتر او است و برای این کار از هیچ کوششی دریغ نخواهیم نکرد. زمانی که عضو هیئت مدیره بودم، یک بار به ملاقات او رفتم و طی چند روز آینده نیز همراه با دکتر نوروزی دوباره به ملاقات پادو می‌روم. هر نیازی که او داشته باشد را برآورده می‌کنیم تا هیچ دغدغه‌ای جز درمان نداشته باشد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر حسین فتحی استقلال سرپرست استقلال پادوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز در مراسم یادواره شهدای دانشجو و افتتاحیه راهیان نور 1403 اظهار داشت: خداوند متعال برای زمینه‌سازی ظهور حضرت ولیعصر (ع) طراحی فرموده است و حسب روایات، عمده این زمینه‌سازی، از سرزمین ایران اسلامی خواهد بود.

وی شرایط را قبل از انقلاب سلامی، بسیار دلسرد کننده خواند و گفت: امروز می‌بینیم که به‌فضل خدا ابرقدرتی به نام جمهوری اسلامی در عالم ظهور کرده است توانسته بزرگترین مدعی ابرقدرتی در عالم را در عرصه نظامی شکست دهد.

غفوری افزود: امروز درگیری در عرصه جنگ فرهنگی و شناختی است و میدان کارزار در عرصه فرهنگی، ادراک نسل جوان است.

امام‌جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه عملیات «وعده صادق» در برابر جنگ فرهنگی و شناختی که در جریان است، بسیار کوچک است، عنوان کرد: دشمن به عرصه جنگ فرهنگی بسیار امید بسته و این وظیفه مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی است که با فکر حرکت کرده و با برپایی کرسی‌های آزاداندیشی، مشکل شناخت و ادراک نسل جوان را علاج کنند.

غفوری با بیان اینکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به عرصه جنگ فرهنگی و ادراکی دارد، عنوان کرد: ضرورت دارد دانشگاه‌ها، مجموعه بسیج و مجموعه‌های فعال فرهنگی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، در این خصوص تدبیر، فکر و اجرا کنند و این جزء بهترین کارهایی است که مورد عنایت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) هم واقع خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان
  • میدان اصلی کارزار ما با دشمن، مراکز علمی و دانشی است
  • حمایت تمام قد بازیکن پرتغالی تراکتور از شجاع خلیل زاده + عکس