Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@01:13:52 GMT

استخر و ویلای شخصی در باغ وحش وکیل آباد مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۶۸۰۵

استخر و ویلای شخصی در باغ وحش وکیل آباد مشهد

معاون دادستان مشهد گفت: در بازرسی از باغ وحش مشهد در مجاورت قفس ببرها، ویلا و استخر شخصی مشاهده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ قاضی محمد بخشی محبی، معاون حقوق عامه دادستانی مشهد ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ببرها به لحاظ زیستی علاقه زیادیبه آب تنی دارند و برای ببرهای باغ وحش وکیل آباد، استخر کوچکی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در مجاورت قفس ببرها در فضای باغ وحش، استخر بزرگی در محوطه یک ویلا قرار دارد که می‌توانست در اختیار ببرها قرار گیرد اما به صورت شخصی از آن استفاده می‌شود.

معاون دادستان مشهد افزود: مشاهده ویلا و استخر شخصی در باغ وحش وکیل آباد که محدودیت فضا دارد، واکنش های زیادی را از سوی سازمان های مردم نهاد به همراه داشته است.

بخشی محبی گفت: تخلفات دیگری نیز در این باغ وحش از جمله ذبح قوچ ها و فروش توله های حیوانات وحشی گزارش شده است.

وی افزود: نمونه یکی از توله وحش های خارج شده از این باغ وحش، توله ببری بود که پارسال تصویری از آن در یکی از خیابان های مشهد در فضای مجازی منتشر شد.

معاون دادستان مشهد گفت: این مجموعه از تخلفات باعث احضار مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی شده است و امروز نیز مدیر حفاظت محیط زیست کشور از وضعیت باغ وحش مشهد بازدید کردند.

بخشی محبی افزود: هم  اکنون باغ وحش مشهد به طور موقت تعطیل شده است تا رفع نواقص بهداشتی، نصب میکروچیپ برای گربه سانان و سایر بازرسی های دامپزشکی و محیط زیست از این باغ وحش انجام شود.

وی گفت: دادستانی مشهد با تعطیلی کامل باغ وحش مشهد موافق نیست اما باید قبل از فعالیت باغ وحش استاندارسازی و نواقص بهداشتی کاملا رفع شود.

لازم به ذکر است که چندی پیش در بازرسی از انبارهای باغ وحش مشهد، 2 تخته پوست پلنگ  و 4 جمجمه ببر کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر چراغیان اظهار کرد: پروژه استخر سرپوشیده شنا آموزش و پرورش که بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد متاسفانه به خاطر کمبود اعتبارات همچنان ناتمام رها شده است.

رییس آموزش و پرورش بردسکن گفت: این پروژه در حد فنداسیون اجرا و اسکلت آن نیز حمل ولی هنوز نصب نشده است و در آن زمان یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری دانش آموزی بردسکن تکمیل این پروژه را یکی از ضروریات دانست گفت: در این رابطه پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این پروژه در ردیف پروژه‌های کددار قرار بگیرد.

چراغیان افزود: برای تکمیل این پروژه حداقل بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امید است دانش آموزان شهرستان بردسکن صاحب یک استخر سرپوشیده شوند.

رییس آموزش و پرورش بردسکن افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد عملیات اجرایی  مجدد این پروژه باشیم.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • آمار تصادف با یوزپلنگ از ابتدای نوروز در جاده میامی - عباس آباد صفر بوده است
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • آیا حمام کردن و یا شنا در استخر، روزه را باطل می‌کند؟
  • خیبر خرم آباد مهمان تیم فوتبال خوشه طلایی‌ مشهد
  • جاده پلدختر - خرم‌آباد تا ۲ روز آینده بازگشایی می‌شود
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ۵ کیلومتر دیوار بتنی در حاشیه محور خرم‌آباد - پلدختر احداث می‌شود