Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ یزدان سیف در مراسم امضای تفاهم نامه با بانک سپه با اشاره به همکاری و تعامل رو به گسترش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بانک سپه طی سال‌های اخیر تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه در ادامه روند روبه رشد همکاری‌های دوجانبه بوده و قرار است طبق توافقات صورت گرفته بانک سپه ماهانه به 2 هزار نفر از نانوایان تسهیلات 150 میلیون ریالی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن تأکید بر تعامل مطلوب بین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه به‌منظور تأمین منابع مالی بخش کشاورزی تعامل بسیار مناسبی در حوزه گندم، آرد و نان با این شرکت داشته و در سنوات گذشته خدمات خوب و قابل‌توجهی ارائه کرده است.
 
* بخشی از پول گندم کاران از محل منابع بانک سپه پرداخت‌شده است 
وی با تشکر از مسئولین بانک سپه به دلیل عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: بانک سپه بخشی از منابع موردنیاز برای خرید گندم در سال جاری برای کمک به برنامه‌های دولت را تقبل کرده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به تعاملات ارزی این شرکت برای تأمین کالای اساسی با بانک سپه اظهار داشت: در حوزه مبادلات ارزی و فاینانس توافقات خوبی با بانک سپه برای تأمین زنجیره کالاهای اساسی انجام‌شده است.

سیف بابیان اینکه از شهریورماه سال جاری خرید آرد از طریق سامانه بانک سپه فراهم خواهد شد گفت: همه صنوفی که از کارخانه‌ها آرد خریداری می‌کنند حتماً باید با مراجعه به بانک سپه نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه بانک اقدام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: از شهریورماه امسال شاهد خریدوفروش آرد در سامانه بانک برای مصارف صنف و صنعت و آزاد پز خواهیم بود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک سپه خرید کارخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

اپلیکیشن «بام» بانک ملی، در آخرین به‌روزرسانی خود، خدمات مربوط به افتتاح حساب ارزی و نمایش مانده این حساب را به کاربران ارائه می‌کند. - اخبار بازار -

  به گزارش روابط‌عمومی بانک ملی ایران، اپلیکیشن «بام» بانک ملی که یک ابزار هوشمند بانکداری است، در یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل Android از نسخه 4.9.1 رونمایی کرده که قابلیت‌های جدیدی را در خود جای می‌دهد.

 از بین این قابلیت‌ها مهم‌ترین موارد را می‌توان به امکان افتتاح حساب ارزی، نمایش مانده‌حساب ارزی و تنظیمات حساب جدید اختصاص داد؛ چرا که بسیاری از متقاضیان خواهان امکان افتتاح حساب ارزی در این اپلیکیشن بودند.

 در این راستا بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب ارزی را در بستر اپلیکیشن بام نیز در اختیار مردم قرار داده، تا مشتریان بتوانند با سهولت بیشتری نسبت به این امر اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مذاکرات ایران برای خرید شرکت خودروسازی «روور» انگلستان