Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@11:26:48 GMT

متقاضی جدید برای خرید سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۷۶۵۲

به گزارش "ورزش سه"، دکتر محمدعلی ثابت قدم شهردار سابق رشت با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، آمادگی خود را جهت خرید مالکیت باشگاه سپیدرود اعلام کرد.

 

این درخواست در حالی ارایه شده است که سپیدرود در زمان تصدی ثابت قدم بر کرسی شهرداری رشت، به صورت مستقیم مورد حمایت مالی و لجستیکی شهرداری قرار داشت و با این کمک ها موفق شد تا در دو سال پیاپی از لیگ دسته دوم به لیگ برتر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب این است که در سال صعود به سپیدرود از لیگ یک به لیگ برتر این تیم فاقد مالک قانونی و مشخصی بود و کمک های مالی و لجستیکی پیوسته شهرداری رشت که در واقع تنها منبع مالی قابل اتکای این تیم بود، موجب شد تا سپیدرود پس از ۲۵ سال به سطح نخست فوتبال ایران باز گردد.

 

ثابت قدم که حمایت هواداران سپیدرود را نیز به همراه دارد در راس یک کنسرسیومی از چند مجموعه اقتصادی که در زمینه های مواد غذایی و بهداشتی، صنایع فلزی، نساجی، بازرگانی و گردشگری فعالیت می کنند خواهان خرید مالکیت باشگاه سپیدرود شده است و باید دید که واکنش اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال گیلان به این پیشنهاد خرید چه خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳۸ هزار مسافر نوروزی از هلال احمر زنجان خدمات گرفته اند

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی با تبریک نوروز باستانی افزود: ارائه خدمات در قالب این طرح نوروزی با شعار «هم راه تان هستیم» از ۲۴ اسفند سال گذشته در حوزه های خدمات امدادی، بشردوستانه، آموزش، بخش‌های مختلف درمانی و داوطلبان آغاز شده و روند ارائه خدمات در این استان تا ۱۷ فروردین سالجاری ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: خدمات امدادی در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، داوطلبانه و درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال احمر استان زنجان جریان دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان هشتمین روز از فروردین سالجاری تیم های عملیاتی در قالب ۴۹ تیم ۱۳۲ نفره به هموطنان متاثر از حوادث خدمات ارائه داده اند.

هاشمی اظهارداشت: نجاتگران در این عملیات ها موفق به انتقال چهار مصدوم به مراکز درمانی، درمان سرپایی پنج نفر و رهاسازی ۶ نفر گرفتار در داخل خودرو کردند.

وی یادآوری کرد: در ۳۳ عملیات امدادرسانی ۲۶ دستگاه آمبولانس و ست نجات هیدرولیک بکارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: با حضور ۵۳۹ نفر از اعضای جوانان دختر و پسر در ۱۱ پست ثابت و سیار استان ۱۷ هزار و ۸۸۰ مسافر نوروزی از خدمات بشردوستانه بهره مند شدند.

هاشمی، پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی)، اطلاع رسانی نقاط حادثه خیز، پویش بهرفت، طرح یاس، تست فشار خون، پویش سبز، بهره مندی از فضای دوستدار کودک، خیمه نماز و غرفه فرهنگی، آموزش مهارت های ایمنی و کمک های اولیه را از طرح های مختلف خدمات خدمات بشردوستانه و فعالیت تیم سحاب برشمرد.

وی از برپایی هفت پست ثابت آموزشی در سطح استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و تاکید کرد: توسط ۱۲۶ مربی داوطلب آموزشی یکهزار و ۴۳۹ مسافر نوروزی در ۱۴ روز گذشته از اجرای طرح نوروزی از آموزش ها کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات بهره مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه درمانگاه، داروخانه در زنجان و مراکز توانبخشی در شهرهای زنجان، ابهر و طارم در تعطیلات نوروز خدمات ارایه می دهند، گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز گذشته / چهار شنبه / ۱۲ هزار و ۱۰۹ نفر نیز از خدمات مختلف این واحدها بهره مند شده اند.

هاشمی به فعالیت حوزه داوطلبان اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز ۶ هزار و ۸۶۵ نفر از هموطنان توسط یکهزار و ۱۸۸ داوطلب در هفت پست ثابت در قالب طرح های مروجین سلامت، نیابت، غربالگری سلامت و پویش هلال رحمت با مشارکت و فعالیت داوطلبان بهره مند شده اند.

وی ازهموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس برقرار کنند.

کد خبر 6064238

دیگر خبرها

  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • بیش از ۳۸ هزار مسافر نوروزی از هلال احمر زنجان خدمات گرفته اند
  • ادامه توزیع مخازن ثابت ذخیره آب در روستا‌های شهرستان زهک
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • چطور قسطی لوازم خانه بخریم؟ | همه چیز در مورد وام خرید کالا
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود
  • آموزش تصویری ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ sanjesh.org + زمان تصحیح
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی