Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی امروز قراردادهای خود را در هیأت فوتبال آذربایجان شرقی ثبت کردند.

مسعود شجاعی بعد از ثبت قرارداد خود در صحبت کوتاهی گفت: خدا شکر قراردادمان ثبت و کارمان به پایان رسید. اینجا آمدیم تا کارهای بزرگی انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم به تیم کمک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تراکتورسازی روز به روز موفقتر باشد و فصل خوبی را پشت سر بگذاریم. هواداران، بازیکنان، کادرفنی و اعضای باشگاه باید دست به دست هم دهند تا یک مجموعه پر قدرت تشکیل دهیم. نیاز به زمان هست و امیدوارم همه این صبر را داشته باشند تا بتوانیم روز به روز با تلاش بیشتر به شرایط بهتری برسیم.

* همچنین اشکان دژاگه بعد از عقد قرارداد اعلام کرد: خوشحالم که با تراکتورسازی قرارداد بستم و امیدوارم با کمک هم و تلاش بیشتر بتوانیم به موفقیت برسیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی هوادار در مورد پیروزی تیم‌شان مقابل صنعت نفت گفت: یک برد دیگر که توانست در جدول به ما کمک کند که حداقل ثبات و امنیت بیشتری داشته باشیم و به این فکر کنیم که می‌توانیم تیم‌مان را تک رقمی کنیم. خوشحالم به خاطر اینکه با تلاش‌هایی که از روز اول آمدن داشتیم توانستیم روی این تیم تاثیر بگذاریم. حال و هوای تیم از لحاظ فنی خوب است. درباره بازی باید عرض کنم که می‌دانستیم تیم نفت آبادان انقدر بهتر شده است ولی فکر نمی‌کردم انقدر تغییر کند و یک تیم جسور و جنگنده باشد‌.

او ادامه داد: البته که آقای کمالوند تجربه بسیار بالایی دارد و فکر می‌کنم تیم را تغییر داده است. امیدوارم اتفاقات خوب برای‌شان بیفتد و آرزوی موفقیت می‌کنم. بازی سختی بود و خدا را شکر می‌کنم. یک نکته‌ را می‌خواهم بگویم دو مورد پیش آمد که بازیکنان ما روی زمین بودند و تیم نفت آبادان صاحب توپ بود، خیلی خیلی ممنونم از مجموعه تیم و کادر فنی‌شان به خصوص بازیکنان‌شان که توپ را بخاطر مصدوميت بازیکن ما به اوت زدند که فکر می‌کنم خیلی اخلاقی است و تمام دنیا این را بولد می‌کنند و من خواستم اینجا تشکر کنم و بگویم دمتان گرم و ممنونم.

عبداللهی درباره آرامش نیمکت بعد از آمدن شجاعی گفت: به غیر از بازی با استقلال بخاطر اینکه نتیجه باید غیر از این می‌شد و یک مقدار فشار روی‌مان بود و فشار عصبی داشتیم، در بقیه بازی‌ها نیمکت آرامی داشتیم. من فکر می‌کنم آقای شجاعی هم دوست دارند که نیمکت آرامش داشته باشد و این آرامش به زمین برود. نمی‌خواهم بگویم صددرصد اینگونه است، گاهی پیش می‌آید که ما مجبوریم یک سری اعتراض‌ها را داشته باشیم به هر حال فشار روی ما هم هست، کل هفته روی نقاط ضعف و قوت خودمان و حریف کار می‌کنیم و ممکن است یک جاهایی به هم بریزیم ولی قطعا آقای شجاعی تصمیمی دارند که سعی کنند نیمکت‌شان نیمکت بامنشی باشد. خوشان اینجوری هستند و دوست دارند نیمکت‌شان هم اینجوری باشد. امیدوارم این اتفاق در فوتبال ایران حداقل در نیمکت ما باشد.

عبداللهی درباره روند شکست‌ناپذیری تیمشان در بازی‌های اخیر و ادامه‌دار بودن آن گفت: سعی می‌کنیم بیشتر تلاش کنیم و این روند را حفظ و بهتر کنیم. اگر باز هم برد بیاوریم به ما در جدول خیلی کمک می‌کند که به رتبه تک رقمی برسیم. فکر می‌کنم که ادامه‌دار باشد و همین جا ختم نمی‌شود‌. امیدوارم بچه‌ها این انگیزه را داشته باشند که تا آخرین لحظه و سوت پایان بازی با استقلال خوزستان با انگیزه و با تمام وجود تمرین کنند و پرتلاش بازی کنند.

دیگر خبرها

  • دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • عبداللهی: در همه جای دنیا این اتفاق بولد می‌شود
  • شجاعی: دخترم قبل از بازی قسمم داد که ببازیم!
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • شجاعیان: در کنار مسعود شجاعی پیشرفت می‌کنیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید