Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا باقری گفت: یکی از ماموران پلیس فرودگاه شهرستان رامسر در پایان جابه جایی مسافران هوایی فرودگاه متوجه یک عدد کیف دستی شد که به صورت بلاصاحب در سالن انتظار فرودگاه رها شده بود.

وی افزود: این مامور وظیفه شناس پس از بررسی محتویات کیف متوجه وجود مقادیر زیادی وجه نقد و چک پول به مبلغ بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: ماموران با بررسی های کامل محتویات کیف، صاحب آن را شناسایی کردند و پس از دعوت صاحب کیف به قرارگاه پلیس فرودگاه شهرستان، کیف پول پیدا شده با محتویات داخل آن تحویل صاحبش شد.

کد خبر 4366640

منبع: مهر

کلیدواژه: رامسر فرودگاه ساری نیروی انتظامی مازندران بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود

سرهنگ علیرضا شائینی گفت: در پی اعلام گزارشی مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلافروشی‌های شاهرود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی افزود : بررسی های پلیس نشان داد ۴ زن به صورت گروه ۲ نفره اقدام به فروش تعدادی سکه‌های تقلبی پارسیان به تعدادی از طلافروشان کرده و متواری شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران آگاهی با اشرافیت اطلاعاتی و سرنخ‌های به دست آمده در کمترین زمان ممکن هویت متهمان را شناسایی و با انجام عملیات حرفه‌ای بلافاصله آنان را در ۴ نقطه شهر دستگیر کردند.

سرهنگ شائینی با بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار در تحقیقات فنی پلیس به ۵ فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند از طلافروشان خواست هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری باند بدل اندازان طلا در شاهرود
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان