Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@13:53:13 GMT

اولین چالش تبریزی در کدام پست خواهد بود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۸۵۰۹

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی با توجه به آمادگی بدنی و در پیش بودن 4 جلسه تمرینی تا دیدار با تراکتورسازی و البته کمبود بازیکن در خط حمله احتمالا در اولین بازی خود برابر تراکتورسازی از ابتدا در ترکیب قرار می گیرد.


شفر در نوک پیکان خط حمله خود روح الله باقری را در اختیار دارد که در بازی دوم بسیار درخشان ظاهر شد و احتمالا باز هم اعتماد سرمربی را برای حضور در زمین خواهد داشت تا از ابتدا بازی را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حضور احتمالی نویمایر، فرشید اسماعیلی به پست وینگر چپ خواهد رفت؛ اسماعیلی فصل گذشته بهترین نمایش های خود را در این منطقه از زمین داشت و توانست با تغییر پست و تغییر شرح وظایف در آسیا و لیگ برتر مهره ای بی جانشین برای شفر شود.


به این ترتیب به نظر می رسد تبریزی احتمالا این دیدار را در سمت راست خط حمله و به عنوان بال راست آغاز می کند. پستی که فصل گذشته نیز چند مرتبه در آن برای ذوب آهن به میدان رفت و احتمالا در دیدار با تراکتورسازی نیز تبدیل به اولین حضور او خواهد شد تا در کنار اسماعیلی و باقری، مثلث جدید تهاجمی استقلال باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۸۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!

در این نامه که امضای محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر سازمان لیگ فوتبال ایران را دارد، آمده که پیرو جلسه روز 29 فروردین در ورزشگاه یادگار امام «فرصت‌ها و تهدیدهای مرتبط» با ورود زنان به استادیوم مورد بررسی قرار گرفت.

ادامه این نامه به مشکلات استادیوم اشاره دارد و سازمان لیگ تاکید کرده که باتوجه به «نواقص مرتبط با زیرساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان از مسیرهای پیرامونی ورزشگاه» این استادیوم تا رفع این مشکلات، «فاقد شرایط پذیرش» زنان است.

به این ترتیب بعد از حضور بانوان در دیدار با ذوب آهن که با شکست 4-1 تراکتور همراه بود و البته حضور پرشور آنها رکورد تعدادی بانوان را هم شکست، دوباره مانع جدیدی بر سر راه حضور زنان در استادیوم ایجاد شده است.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • محرومیت زنان تبریزی پیامد جیمی جامپ اراکی؟!
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • چالش‌های سیاست خارجی در ۱۴۰۳؛ ایران با کدام پرونده‌های مهم روبروست؟
  • رئیس‌جمهور لهستان: روسیه در صورت پیروزی احتمالا به کشورهای دیگر حمله می‌کند
  • عکسی از اولین دیدار فرماندهان بلندپایه ارتش و سپاه با رهبر انقلاب بعد از حمله به اسرائیل
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد
  • مصدومیت هالند احتمالا جدی است