Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با خانم الن لی سرمایه گذار چینی فعال در زمینه ماشین آلات و پرس‌های هیدرولیک ساخت خمیر کاغذ، تاکید کرد: بیش از چهار هزار واحد صنعتی در این استان مستقر هستند که تنوع محصولات آن‌ها موجب شده است از شهرک‌های صنعتی سایر استان‌های ایران متمایز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زاهدی اضافه کرد: برای استقرار واحد تولید ماشین آلات و دستگاه‌های پرس کاغذ با سرمایه گذاری چینی‌ها آماده ایم.

الن لی سرمایه گذار چینی هم در این دیدار گفت: برای پانزدهمین بار است که به کشور ایران سفر می‌کند و برای توسعه تجارت و صنعت با این کشور علاقه‌مند است.

سرمایه گذار چینی افزود: تشابهات فرهنگی و هویتی زیادی میان ایران و چین وجود دارد و می‌توان با بهره داری از این موضوع برای توسعه روابط بین یکدیگر اقدام کرد.
انتهای پیام/.

دیدار سرمایه گذار چینی با استاندار قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سرمایه گذاری خارجی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و پنجم لیگ برتر بعد از ظهر امروز سه شنبه میزبان تیم جوان پیکان تهران خواهد بود.

هرچند این بازی به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار خواهد شد اما تیم شمس آذر با انتشار تصویری جذاب و متفاوت به دیدار پیکان خواهد رفت.

پوستر این بازی با تصویری نوستالژیک از سوی تیم شمس آذر گویای یک کری جذاب از سوی شمس آذر برای حریف تهرانی خود است.

در این تصویر که در آن از نماد سر درب دولتخانه صفوی و خیابان شهدای قزوین استفاده شده صادق آلبوصبیح و نسایی دو بازیکن شمس آذر نیز حضور دارند.

این بازی ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

کد خبر 6092846

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • توسعه صادرات و جذب سرمایه‌گذار را برای ایلام دنبال می‌کنیم
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذران ۱۰۳کشور از ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد