Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، آیین معرفی «محمد طالبی» به عنوان فرمانده جدید حوزه شهید بهشتی و تجلیل از تلاش‌های چندین ساله «مهدی حیدری» فرمانده سابق این حوزه با حضور فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج و ائمه جماعات مساجد محدوده حوزه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام علی سهرابی نماینده، ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) طی سخنانی در این آیین با استناد به حدیثی از حضرت علی (ع) اظهار داشت: مسئولیت وسیله آب و نان نیست بلکه امانتی است که بر عهده انسان قرار داده می‌شود.
وی گفت: مقام‌ها و منصب‌های کشور اسلامی ما امانت الهی است و از دیدگاه اسلام رئیس حکومت، وزرا، فرماندهان و ... امانت دارانی هستند که امانت جامعه اسلامی از سوی خداوند متعال به آن‌ها سپرده شده؛ نباید آنان به فکر منافع شخصی خود باشند بلکه باید از امانت مراقبت و سالم آن را به اهلش برسانند.
وی خاطرنشان کرد: باید یک مسئول و فرمانده بر اساس این روایت شریف، رفتار و عملکردش طبق موازین الهی و آنچه در اسلام درباره حقوق مردم پیش بینی شده است، رفتار نموده و در اموری که با سرنوشت مردم سر و کار دارد، جز با دقت و تامل و مشورت کافی و در صورت لزوم اذن از مافوق، اقدام نکند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر کحالی، در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری، افزود: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته وی، نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 6086948

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • فرمانده بسیج : آینده جهان از شبی که عملیات وعده صادق انجام شد تغییر کرد / این عملیات قاعده جدیدی در دنیا بنیان کرد