Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@16:10:30 GMT

جزییات کشته شدن جوان 25 ساله در اغتشاشات کرج

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۹۴۷۲

جزییات کشته شدن جوان 25 ساله در اغتشاشات کرج

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، خیرالله ترخانی، ضمن تایید خبر کشته شدن یک نفر در تجمعات اخیر کرج گفت: این فرد مذکر و 25 ساله بود و با شلیک گلوله از درون جمعیت جان خود را از دست داد.


ترخانی به دیدار با خانواده این فرد اشاره و خاطرنشان کرد: قاتل هنوز شناسایی نشده و با بررسی دوربین‌های موجود در محل حادثه و اطلاعات عوامل امنیتی و انتظامی مشغول پیگیری موضوع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در طول این مدت نیروهای نظامی و انتظامی هیچ گلوله‌ای شلیک نکرده‌اند و سعی کرده‌اند با خویشتن داری افراد حاضر در تجمعات را به آرامش دعوت کنند اما این اتفاق رخ داده و در حال بررسی هستیم تا بدانیم چه کسی اقدام به تیراندازی کرده است.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در واکنش به انتشار اخباری از آسیب دیدن یک زن و وخامت حال وی اعلام کرد: غیر از جوان 25 ساله‌ای که جان خود را از دست داد مورد دیگری از آسیب دیدن افراد حاضر در تجمعات گزارش نشده است؛ ضمن اینکه چند نفر از مأموران نیز صدمه‌های سطحی و بیشتر از سطحی دیده‌اند که درمان شده و یا درمان خواهند شد.

این مسئول در خصوص فراخوان‌هایی که به منظور اعتراض به گرانی در مسجد جامع رجایی‌شهر داده شده است نیز گفت: اگر این اعتراض در فضای مسجد باشد نیازی به مجوز ندارد و مسئولیت آن با هیئت امنای مسجد است اما اگر به بیرون کشیده شود غیرقانونی است.
ترخانی افزود: با توجه به اقدامات مخالفان و معاندان در روزهای اخیر ما به هیچ تجمعی مجوز نداده و نمی‌دهیم.


وی در خصوص آخرین وضعیت کرج و اشتهارد نیز اعلام کرد: این دو شهر شب گذشته وضعیت آرامی را پشت سر گذاشتند و در سایر مناطق استان هم گزارشی از درگیری، تجمع و اغتشاش نداشتیم.
این مسئول در پایان از شهروندان خواست تا بهانه‌ای به دست معاندین ندهند و خاطرنشان کرد: دولت و نظام به فکر حل و فصل مسائل اقتصادی هستند.
 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرج اغتشاشات جوان کشته شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت

پسر معتاد به مشروبات الکلی که با فریب دختر جوان او را از خانه فراری داده بود با پیگیری به‌موقع پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، اواسط فروردین امسال درپی ناپدید شدن دختری ۱۸ ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر این دختر با حضور در مقر انتظامی به کارآگاهان گفت: حدود هشت ماه قبل متوجه شدم دخترم با پسر جوانی آشنا شده و قصد ازدواج دارد اما در بررسی‌ها فهمیدم که پسر جوان به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد به همین خاطر بشدت با این ازدواج مخالفت کردم اما پس از آنکه دخترم با مخالفت شدید ما مواجه شد یک روز به بهانه رفتن به سوپر مارکت از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت.

سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با تحقیقات میدانی مشخص شد دختر به همراه همان پسر جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از یک سوپر مارکت خرید کردند و بدین ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته چهره این مرد جوان شناسایی و در نهایت با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه وی نیز مورد شناسایی قرار گرفت.

 پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

 متهم در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت به خارج از کشور اعتراف کرد. در ادامه نیز با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، فقدانی تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.ولی‌پور گودرزی در پایان گفت: جوانان و نوجوانان باید بدانند که خانواده امن‌ترین محیط برای آنها است و با بیان مشکلات و طرح دغدغه‌هایشان با خانواده مشورت کنند و به هیچ عنوان نباید فریب افراد خارج از خانواده را خورده و به این بهانه از کانون گرم خانواده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • رادیو ۸۴ ساله شد/ اینجا تهران است، رادیو ایران
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • صاعقه جوان ۱۹ ساله رزنی را به کام مرگ کشاند
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد