Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر گرگان با بیان اینکه رسانه ها نقش اصلی را در توسعه شهر دارند و به عنوان بازوان قدرت و خبره شهری می دانم، گفت: مدیران برای موفق شدن باید از نظرات کارشناسی رسانه ها استفاده کنند.

ناصر گرزین، عضو شورای شهر گرگان در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری شبستان در نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با تبریک روز خبرنگار گفت: رسانه ها همیشه کمک حال شورا در موضوعات شهری، پیگیری نقص ها و نارسایی های شهری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش اصلی را در توسعه شهر دارند و به عنوان بازوان قدرت و خبره شهری می دانم، افزود: مدیران برای موفق شدن باید از نظرات کارشناسی رسانه ها استفاده کنند.

 

گرزین تصریح کرد: امروز رسانه نقش اصلی را در موضوعات مختلف بازی می کنند. مدیری موفق است که از رسانه برای گسترش فعالیت های خودش استفاده کند. شورای شهر هم مستثنی از این قضیه نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: در سه دوره شورا رسانه ها به من کمک کردند و از پیگیری رسانه ها در امورات سیاستگذاری استفاده کنم.

 

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان با رویکرد شورای پنجم، اظهارداشت: ما به عنوان نمایندگان مردم و کسانی که به ما اعتماد کردند روز اول قسم خوردیم که برای صلاح شهر و شهروند کمک کنیم و روحیه خدمت را در سرلوحه کارمان قرار دهمیم و صدای شهروندان در شهر باشیم که این صدا بخش رسانه است که به گوش مردم می رساند.

 

وی افزود: امروز بدون رسانه نمی توان کار کرد. امروز رسانه یک فرصت است که هم نقاط قوت و ضعف را بیان می کند.

 

گرزین گفت: رسانه ای رسانه خوبی است که مثل آینه باشد و هم نقاط قوت و ضعف ها را ببیند. پذیرفته نیست کسی که بدون رسانه کار کرد.

 

وی ادامه داد: امروز رسانه رسالت پخش خبر و اطلاع رسانی را ندارد امروز رسانه کاری کارشناسی را انجام می دهد که در تصمیم سازی می توان از آنها استفاده کرد.

 

گرزین افزود: رسانه خیلی به من در پشبرد اهداف شهری کمک کرد و اعتقاد راسخ به رسانه دارم و از رسانه در همه امورات کمک و همراهی می کنم.

 

وی در خصوص فعالیت های خبرگزاری شبستان نیز گفت: خبرگزاری شبستان هم یکی از خبرگزاری هایی است که ارتباط نزدیک با شورای شهر دارد.

 

عضو شورای شهر گرگان افزود: خبرگزاری شبستان یک خبرگزاری منطقی، اثربخش و اثرگذار است و در موضوعات مختلف ثمره عالی دارد.

 

وی برپایی نمایشگاه مطبوعات را اتفاق خوبی خواند و گفت: مطبوعات در این نمایشگاه برای اولین بار خودشان را نشان دادند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس علی لاریجانی دولت کنسرت خیابانی تحریم همایون شجریان روزنامه های ورزشی سردار اشتری اردبیل مهدویت عضو شورای شهر گرگان نمایشگاه مطبوعات رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند گفت: امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت: در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • درس بزرگ کودکان و زنان غزه به تاریخ
  • دولت به تعهد خود در بازآفرینی شهری بندرعباس عمل کند
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • پژواک؛ رویدادی جریان ساز و اثربخش