Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@05:53:19 GMT

افزایش ۴.۶درصدی تورم تولیدکننده بخش خدمات

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۹۶۴۸

افزایش ۴.۶درصدی تورم تولیدکننده بخش خدمات

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز آمار ایران، گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مربوط به بهار ١٣٩٧ را منتشر کرد که بر اساس آن، شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات به صورت فصلی و سالانه منتشر می­‌شود.

١-    شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای ١٠٠=١٣٩٠) در فصل بهار ١٣٩٧ برابر است با ٢٦٢.٣ که نسبت به فصل قبل٤.٦ درصد افزایش یافته است.

٢-    تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

-       شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٣١٠.٧ ، که نسبت به فصل قبل ٣.٧ درصد افزایش یافته است.

-       شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٣٤٢.١  که نسبت به فصل قبل٣.٧ درصد افزایش یافته است.

-       شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٢٩٣.٢ که نسبت به فصل قبل ٩.٣ درصد افزایش یافته است.

-       شاخص گروه «خدمات واسطه گری‌های مالی (بیمه)» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٢٧٨ که نسبت به فصل ١٠.٣ درصد افزایش یافته است.

-       شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٢٠٤.٦  که نسبت به فصل قبل ٢.٤درصد افزایش یافته است.

-       شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٢٦١,٦  که نسبت به فصل قبل ٠.٣ درصد افزایش یافته است.

-        شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٣٨٤.٢  که نسبت به فصل قبل ١.٤ درصد افزایش یافته است.

-       شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل بهار ١٣٩٧برابر است با ٢٨٨.٨  که نسبت به فصل ٥.١ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 4366726

منبع: مهر

کلیدواژه: تورم تورم تولیدکننده مرکز آمار ایران بانک مرکزی ایران گمرک قیمت نفت وزارت صنعت معدن و تجارت نیروگاه برق قیمت دلار وزارت راه و شهرسازی بورس بازار سهام مصرف برق تولید نفت عباس آخوندی محمد شریعتمداری صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای مشهد ناسالم شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس داده‌های مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص لحظه‌ای هوای مشهد امروز شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه با ثبت عدد ۱۰۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته نیز با عدد شاخص کلی ۸۷ در شرایط قابل قبول قرار داشت.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه‌های رسالت و ساختمان با عدد شاخص ۱۳۷ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است.

دمای هوا در حال حاضر ۱۶ درجه سانتی‌گراد و آسمان غبارآلود است.

کد خبر 6096152

دیگر خبرها

  • سرگیجه با آمار تورم
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • هوای مشهد برای گروه‌های حساس ناسالم شد
  • هوای مشهد ناسالم شد
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • تورم ترکیه به ۷۰ درصد افزایش یافت
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه