Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@05:50:05 GMT

حبس و جزای نقدی برای فک پلمپ

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۱۹۷۳۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: پارسال با بروز بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در طیور بومی رنگی تخمگذار شهرستان گلپایگان، پلمپ واحدهای غیرمجاز پرورش اینگونه طیور انجام شد. شهرام موحدی گفت: بیشتر واحدهای غیرمجاز شرایط استاندار بهداشتی مناسبی نداشتند و بزرگترین مشکل این واحدها، نقش موثر آنها در گسترش عوامل بیماریزا در محیط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان افزود: تا تعیین تکلیف این واحدها، مدیران مجموعه اجازه باز کردن پلمپ و جوجه ریزی را بدون دستور قضائی نداشتند.
مسئول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان نیز گفت: بعد از اعلام گزارش وقوع جرم با دو موضوع شکستن پلمپ و جوجه ریزی غیرمجاز، شکایتی با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی از افراد متخلف ،اعلام جرم و به مراجع قضائی معرفی شدند.
مساح با اشاره به این که هشت واحد از مراکز پرورش غیرمجاز اقدام به شکستن پلمپ و فقط یک واحد مبادرت به جوجه ریزی غیرمجاز کرده است گفت: فرد متخلف که اقدام به شکستن پلمپ و جوجه ریزی کرده بود به 18 و نیم ماه حبس محکوم شد و هفت نفر دیگر محکوم به پرداخت 40 میلیون ریال جزای نقدی که جایگزین صد روز حبس به دلیل رعایت نکردن مقررات قرنطینه ای و علاوه بر آن به تحمل 91روز حبس تعزیری به اتهام شکستن پلمپ محکوم شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صدا و سیما حبس جزای نقدی فک پلمپ پرورش طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سیدمرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده خرید و فروش ارز خارج از واحدهای مجاز تعیینی دولت به وسیله اشخاص به میزان ۲۷ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال و قاچاق ۹ هزار و ۱۹۵ یورو ،۲ هزار و ۷۵۱ دلار آمریکا و کانادا به ارزش سه میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهم را برای معاملات ارزی خارج از واحدهای مجاز تعیینی دولت به پرداخت ۲۷ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ریالی کل ارز قاچاق کشف شده محکوم کرد.

به گفته مدنی، شعبه معادل ارزش ریالی ارزهای کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۳۳۲ میلیون ریال و جمعاً به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدنی گفت: مأموران اداره کل اطلاعات استان خراسان رضوی در طرح برخورد با دلالان ارزی با بررسی حساب مالی یک تبعه افغان و بازرسی از محل کار قاچاقچی ارز، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6056022

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی میزان جوجه‌ریزی در اصفهان/ رشد ۳۸ درصدی واکسیناسیون طیور بومی روستایی
  • میزان جوجه ریزی در ساری به ۲۵ میلیون قطعه رسید
  • جریمه میلیونی شکارچی جوجه‌تیغی در نهاوند
  • مبل ساز متقلب در اردبیل محکوم شد/ محکومیت ۲۶ میلیاردی طلافروش مشگین شهری
  • جوجه ریزی شش میلیون و چهارصدهزار قطعه‌ای در سوادکوه شمالی
  • قاچاقچی مواد شوینده در زنجان محکوم شد
  • رتبه سوم قائمشهر در جوجه‌ریزی واحد‌های مرغداری مازندران
  • ۴۶ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال جزای نقدی قاچاقچی لاستیک خودرو
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی ارز به پرداخت جزای نقدی