Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: رئیس پلیس راه استان مرکزی با تشریح جزئیاتی از تصادف مرگبار در استان مرکزی از کشته و مجروح شدن ۱۳ نفر در تصادف جاده فرمهین- آشتیان خبر داد.

سرهنگ ایرج کهریزی با اشاره به وقوع سانحه رانندی در جاده فرمهین- آشتیان در استان مرکزی اظهار داشت: صبح امروز حوالی ساعت 9.15 صبح متاسفانه در کیلومتر 12 محور فرمهین- آشتیان شاهد تصادف Crash مرگبار یک دستگاه خودروینیسان زامیاد و یک دستگاه خودروی هیوندا بدیم که با کمال تاسف در این حادثه، 2 نفر کشته و 11 نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این تصادف راننده نیسان و راننده ون جان باختند و 14 نفر هم مصدوم شدند و تعدادی از مجروحان این حادثه Incident مرگبار هم در بیمارستان فرهنگ خسروانی فرمهین پذیرش و مداوا شدند که البته 6 نفر از مصدومان از طریق آمبولانس به بیمارستان ولی‌عصر اراک جهت مداوای بیشتر منتقل شدند.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از این حادثه تعدادی آمبولانس از شهر های فرمهین، تفرش، آشتیان و اراک به محل حادثه اعزام شدند و کار امداد رسانی و انتقال مصدومان را بر عهده گرفتند.

سرهنگ کهریزی بیان کرد: براساس اعلام کارشناسان پلیس Police راه استان مرکزی، علت این حادثه تجاوز Rape به چپ خودرو نیسان نسبت به مینی بوس هیوندای اعلام شده است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

قتل فجیع مادر قاضی احمدی در شهر کوهبند

وحشت از مار سمی در کوچه خسروی تهران + تصاویر

دوست شوهر ساناز به او پیامک های عاشقانه می داد / او باید می مُرد! + عکس

ساده ترین مراسم عروسی فوتبالیست ایرانی با خانم میلیاردر یونانی + عکس

100 بار تجاوز به پسربچه پلی استیشن باز+ عکس

صادق برای زنم پیامک عاشقانه می فرستاد او را آتش زدم +عکس

آبادانی ها مردان بی حیای عراقی را چاقو چاقو کردند!

دلخراش ترین صحنه ای که در محل سقوط هواپیمای یاسوج دیده شد! + تصویر

این دختر وقتی پسر شد به دوست مادرش دل بست ! + عکس

دعوای خونین ورزشکار قهرمان با بازیگر معروف + عکس

فریادهای خانم بازیگر بعد از طلاق در دادگاه! + جزییات

تجاوز وحشیانه به یک زن در ویلای شخصی‌اش!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه تصادف Crash حادثه Incident پلیس Police تجاوز Rape اخبار حوادث استان مرکزی جاده مجروح کشته مرگبار عکس فیلم دختر قتل ایران جوان مرد جنایت زن زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۱۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره

ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر ۴ نفر فوت شدند.

در این تصادف که هردو خودرو از روبرو باهم برخورد نمودند، خودروی پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر ۴ سرنشین گرفتار آن دچار سوختگی شده و فوت می‌گردند.

راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که بصورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی مداوا می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور دره شهر بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب