Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@07:04:37 GMT

بازیگر زن مشهور رتیل شکار کرد+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۰۲۹۳

بازیگر زن مشهور رتیل شکار کرد+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارس نیوز، 

موجودی که به سم کشنده اش شهرت دارد و می تواند یک انسان بالغ را از پا در بیاورد. این بازیگر سرشناس سینمای جهان، رتیل سمی را درون یک لیوان بزرگ انداخت.

نیکول کیدمن درباره اینکه چه تصمیمی برای شکار غیرمنتظره خود گرفته است توضیحی ارائه نداده اما به احتمال زیاد قصد کشت آن را ندارد و ممکن است این موجود مرگبار را نزد خود نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سینمای جهان پارس بازیگر شکار مشهور پارس نیوز رتیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار شبانه گرازها توسط تیرانداز حرفه‌ای (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خلاقیت یک قبیله آفریقایی هنگام شکار (فیلم) تعقیب و گریز و شکار کبری به دنبال وزغ/ این مار سمی با انسان همزیستی دارد (فیلم) سلاخی و برش زدن شیر دریایی غول پیکر (فیلم)

دیگر خبرها