Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان گوهری راد در بازدید از غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات گلستان، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مشکلات جامعه خبری این است که خبرنگار متخصص در زمینه آموزش و پرورش وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از اخباری که منتشر می شود صرفاً جوسازی است اما باید نقد منصفانه باشد.

گوهری راد به وقف آموزشی در استان گریزی زد و گفت: باید در این مقوله فرهنگ سازی شود البته ما در گلستان چندین مدرسه وقفی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بسیاری از دستگاه های عملکرد خود را پررنگ کرده ولی ما بسیاری از کارهای خود را رسانه ای نمی کنیم و آموزش و پرورش در این زمینه بسیار مظلوم واقع شده است.

گوهری راد در خصوص منتقل شدن مدرسه ایرانشهر چنین توضیح داد: مدرسه امام علی (ع) واقع در محمدآباد یکی از مدارس باارزش و بی نظیر در شمال کشور است و امکانات آموزشی بالایی دارد.

وی تصریح کرد: پنج میلیارد تومان برای مدرسه هزینه شده و امکاناتی از جمله سالن ورزشی، کتابخانه مجهز، آزمایشگاه و غیره دارد.

گوهری راد تأکید کرد: مدرسه ایرانشهر یکی از مدارس ماندگار ما است و باید آن را به موزه آموزش و پرورش استان تبدیل کرد و آموزش و پرورش گرگان به صورت موقت به آن منتقل می شود.

وی در خصوص مدرسه طالقانی واقع در جنب فرمانداری گرگان گفت: این زمین برای آموزش و پرورش باارزش است و باید قیمت گذاری شود و شهرداری معادل آن برای ما در نقطه ای از شهردار مدرسه بسازد.

کد خبر 4366764

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش گلستان گرگان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مدرسه خیّرساز شاه‌حسینی فشافویه، مدرسه را مزرعه آینده برشمرد و اظهارکرد: مدرسه هر کشوری، مزرعه آینده است و نشاط امروز، نوید یک آینده پرنشاط است. مدرسه‌ها آیینه آینده هستند و اگر این بچه‌ها بانشاط، سالم، قوی، مؤمن، بااخلاق و کارآفرین بار بیایند، جامعه آینده ما سالم، قوی، ماهر، مؤمن، بااخلاق و بانشاط خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش به فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره و اذعان کرد: کار مدرسه‌سازی، یک سنت حسنه متفاوت نسبت به کارهای دیگر است. افتخار دولت سیزدهم این است که امر مدرسه‌سازی را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار داد. نزدیک به ۳ سال است که از دولت سیزدهم گذشته و طی این مدت حدود ۷۰۰۰ مدرسه در کشور ساخته شده و این سندی است که نشان می‌دهد دولت مردمی سیزدهم فقط به زمان حال توجه نکرده بلکه به آینده و ساختن آینده کشور نیز توجه کرده‌اند.

صحرایی با بیان اینکه وجه متمایز این اقدام بزرگ در این بین، حضور مردم در قالب مجامع خیری است، افزود: مردم عزیز، خشت‌خشت این بناها را پایه‌گذاری کردند و از ما جلو افتادند. بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های بسیاری از مدارس سراسر کشور را خیرین پرداخت کردند و آن‌ها نشان دادند چقدر به آینده کشور اعتماد دارند. خیّر از مال و دست‌رنج خویش هدیه می‌کند و این کار، کار بسیار نیکویی در وصف خیرین است.

وی ادامه داد: در یکی از فرازهای قرآنی آمده که «لَا خَوۡفٌ عَلَیۡهِمۡ وَلَا هُمۡ یَحۡزَنُونَ» به معنی اینکه «آن‌ها خوفی ندارند و نگرانی در وجودشان نیست.» گاهی خبر داریم که خود را به مضیقه می‌اندازند تا آینده فرزندان کشور را بسازند. دست‌های این خیرین عزیز بوسیدنی است و افتخار ما این است که همکار آن‌ها در این اقدام بزرگ هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیّری که این مدرسه را ساخته، یک خیّر نام‌آشنا و دارای خانواده اصیل به معنای خانواده اعلای یک ایرانی، متدین و وطن‌دوست است. خانواده استاد شاه‌حسینی که تا امروز ۳۹ مدرسه توسط ایشان ساخته شده در حالی که آن‌ها پرهیز می‌کنند از اینکه دیده شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • افتتاح مدرسه خیرساز به همت خیر شیرازی
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • علم در دست فردی تأثیرگذار است که با امید حرکت کند
  • ۳۰ درصد مدارس آذربایجان‌شرقی نیازمند بازسازی است