Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:21:10 GMT

رسانه ها یکی از وجه های ایجاد امنیت هستند

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۰۶۳۰

رسانه ها یکی از وجه های ایجاد امنیت هستند

به گزارش خبرنگار مهر،قربانعلی قربانی بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مسئولان رسانه های  گناباد اظهار کرد: خبرنگاران چشم تیز بین جامعه هستند و باید اقدامات خوب و بد را اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: اگر خبرنگاران ما اخلاق حرفه ای خبرنگاری را رعایت کنند می توانند بهترین کمک را  به مردم در راستای رفع مشکلات آنها داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی گناباد تصریح کرد: امروز ما در دهکده جهانی زندگی می کنیم و مردم از همه برنامه ها اطلاع دارند و سعی ما باید در این باشد که از تبادل اطلاعات و اخبار عقب نمانیم.

قربانی اظهار داشت: نیروی انتظامی خبرنگاران را بهترین سفیران مناسب برای ماموریت های خود می داند و معتقد هستیم بهترین ابزار برای حوزه پیشگیری از جرائم رسانه های می باشند.

وی افزود: ایجاد احساس امنیت برعهده ناجا ااست ولی این خبرنگاران هستند که می توانند کمک زیادی در گسترش امنیت در جامعه داشته باشند و خبرنگار باید نقش پل ارتباطی مردم و مسئولین را به خوبی ایفا کنند.

فرمانده انتظامی گناباد امنیت را مقوله ای چند وجهی دانست و افزود: یکی از وجه های مهم در ایجاد امنیت رسانه ها هستند و در همین راستا تعامل با رسانه ها و خبرنگاران در اولویت های کاری ما قرار دارد.

قربانی تصریح کرد: در حال حاضر اختلافات خانوادگی و نابسامانی خانواده، طلاق،خورده فروشی و نگهداری مواد، اعتیاد سنتی و اعتیاد صنعتی از آسیب های اجتماعی اولویت دار گناباد است که رسانه در این حوزه ها می توانند هرگونه کمک را به مجموعه نیروی انتظامی داشته باشند.

گفتنی است در این نشست مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران رسانه های فعال در گناباد دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را در حوزه های مختلف فعالیت نیروی انتظامی بیان کردند.

کد خبر 4366669

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه روز خبرنگار فرماندهی انتظامی خراسان رضوی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستا‌های مهاباد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با تلاش ماموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

سرهنگ اشرفی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می‌کند، ادامه داد: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل که می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره کنند
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • متولدین ۸۵ می‌توانند رای دهند
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد