Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@16:45:01 GMT

هفت بسیج علم محور در استان اصفهان فعال است

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۰۷۹۷

هفت بسیج علم محور در استان اصفهان فعال است

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقری روز یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان تشکیل این سازمان خودجوش را در راستای ترویج فرهنگ بسیجی در حوزه های فرهنگی و علمی، تعامل و وحدت سازنده بین حوزه و دانشگاه و مشارکت در انجام تحقیقات مورد نیاز کشور عنوان کرد.
وی به عضویت چهار هزار نفر از 10 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها در بسیج اساتید استان اصفهان اشاره کرد و افزود: نزدیک به 400 نفر در شهرستان کاشان نیز در قالب 14 مرکز دانشگاهی در بسیج اساتید فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه کاشان نیز در ادامه گفت: در کنار اساتید وظیفه بسیج دانشجویی نیز بسیار حساس است و اگر مسئولان نتوانند از این ظرفیت در راه توسعه کشور استفاده کنند، جوانان به بیراهه کشیده خواهند شد.
آیت الله عبدالنبی نمازی اضافه کرد: بسیج در هر یک از بخش های پزشکی، دانشجویی، طلاب، اساتید و کارمندی باید در چارچوب شرح وظیفه ای خاص و همسو با نیازهای روز کشور فعالیت کند.
وی در ادامه نیز رمز موفقیت انقلاب اسلامی و ملت ایران را در پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و سرچشمه برخی از مشکلات اقتصادی کشور را توجه نکردن به راهبردهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اصفهان ترویج فرهنگ عضو هیات علمی دانشگاه مقام معظم رهبری ملت ایران رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم