Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@00:23:54 GMT

استقلال آقای گل معرفی می کند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۰۹۰۶

به گزارش وانانیوز، 

در فصل گذشته علیرضا جهانبخش با وجود اینکه در ترکیب آلکمار مهاجم نوک نبود و در جناح راست خط هافبک بازی می‌کرد آقای گل لیگ برتر هلند شد و به واسطه همین درخشش به تیم برایتون انگلیس رفت و نزدیک به ۲۰ میلیون یورو برای باشگاه سودآوری داشت. 
در فوتبال روز دنیا مهاجمان نوک کمتر از مهاجمان کناری گل می‌زنند به این خاطر که مهاجمان نوک از سوی خط دفاعی حریف به خوبی مهار می‌شوند، اما مهاجمان کناری با توجه به اینکه رو به دروازه هستند و از عقب به فضا می‌زنند به راحتی مهار نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بیشتر عادت کرده‌ایم وریا را در استقلال در پست مدافع راست ببینیم، اما در بازی با ذوب‌آهن به دلیل اینکه فرشاد محمدی‌مهر در پست دفاع راست بازی می‌کرد وریا یک گام جلوتر بازی کرد و دو گل زد. وریا با توجه به عطش زیادی که برای گلزنی دارد و از همه مهمتر باهوش بازی می‌کند می‌تواند برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر خیز بردارد؛ یعنی همان اتفاقی که برای علیرضا در آلکمار رخ می‌دهد. 
در فوتبال روز دنیا زمانی که توپ در جناح چپ است بهترین گزینه برای گلزنی هافبک راست است و زمانی که توپ در جناح راست قرار دارد بهترین بازیکن برای گلزنی هافبک یا همان بال چپ است. خیلی از بازیکنانی که در این پست‌ها بازی می‌کنند در سال‌های گذشته و در لیگ‌های معتبر دنیا آقای گل شده‌اند و وریا هم می‌تواند به این مهم برسد. 
خوبی بازی وریا این است که به عنوان هافبک یا بال راست وقتی توپ در جناح مخالف است به خوبی به داخل می‌زند و از همه مهمتر جایگیری خوبی در نقطه کور دارد. او از سویی وقتی توپ را در اختیار دارد به خوبی به داخل می‌زند و با هافبک روی دست به خوبی یک و دو می‌کند و در ادامه وارد محوطه می‌شود تا با در اختیار گرفتن توپ و زدن ضربه به گل برسد. 
با پست جدیدی که شفر برای وریا تعریف کرده شاهد یک سورپرایز خوب برای تیم ملی خواهیم بود. قرار داشتن وریا در جمع مدعیان آقای گلی حتماً این بار کی‌روش را مجاب خواهد کرد او را در لیست اصلی اش قرار دهد، حتی اگر باز هم رامین رضاییان در تیم اوستند باشد.

منبع: وانا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش وریا غفوری هافبک راست تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم

به گزارش ورزش سه، آرمین سهرابیان در پایان بازی استقلال و شمس آذر که با برتری آبی‌ها به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ما ۹۰ دقیقه را خوب بازی کرد، به جز ۲-۳ دقیقه آخر که تمرکز نداشتیم. خدا را شکر خوب بود و توانستیم سه امتیاز را هم بگیریم.

او در خصوص مصدومیت خود توضیح داد: من یک مشکل جزئی در کشاله پایم اتفاق افتاد و انشالله تا ۱۰ روز دیگر خوب می‌شوم.

سهرابیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال قهرمان می‌شود، گفت: امید به خدا. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. با تمام وجودمان می‌جنگیم، با همه چیز می‌جنگنیم. انشالله بتوانیم قهرمان شویم.

بازیکن استقلال درباره استقبال خوب هواداران از مسابقه امروز عنوان کرد: خدا را شکر، هواداران هم زحمت کشیدند و لطف کردند به ورزشگاه آمدند.

سهرابیان درباره چهار گلی که در این فصل به ثمر رسانده است، عنوان کرد: ما در ضربات ایستگاهی تاکتیک‌های خوبی داریم و با آقا جواد خیلی خوب تمرین می‌کنیم و این هم باعث می‌شود ما مدافعان جلو بیاییم و بتوانیم مثمرثمر باشیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا به بازی با تراکتور می‌رسد، گفت: امیدوارم. تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم برسم.

دیگر خبرها

  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • سهرابیان: با تمام توان برای قهرمانی میجنگیم
  • رضاوند: ۶ بازی و ۶ فینال مانده است
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • پزشک استقلال: خیلی امیدواریم یامگا فصل بعد بازی کند