Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار چلسی و منچسترسیتی در فینال سوپرجام لیگ جزیره انگیس پپ گواردیولا با پوشیدن یک لباس غیر رسمی و استفاده از تی شرت، سوژه عکاسان شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی موفق شد با هدایت پپ گواردیولا با برتری ۰-۲ برابر چلسی جام خیریه را فتح کرده تا آمادگی خود را پیش از آغاز فصل جدید به رخ بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش سیتیزن ها در اولین بازی رسمی خود با ارائه نمایشی بسیار خوب و در حالیکه موقعیت های فراوانی را با بی دقتی و البته درخشش ویلی کابایرو از دست دادند، در نهایت با دبل سرخیو آگوئرو چلسی را مغلوب کرده و جام خیریه را از آن خود کردند.

در این دیدار پپ گواردیولا با پوشیدن یک تی شرت در هوای آفتابی انگلیس، کفایت کرد و در ورزشگاه حضور یافت تا سوژه عکاسان شود.

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی چلسی سوپرکاپ منچسترسیتی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران جام جهانی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو کارلوس کی روش باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران جام جهانی 2018 تراکتورسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 848754 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حال و هوای خاص ورزشگاه آزادی پیش از بازی سرنوشت‌ساز پرسپولیس و سپاهان + ویدئو
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴