Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه اعلام کرد که مصوبه جدید یهودی سازی که به تازگی در کنست (پارلمان) تصویب شده است، مانع ورود فلسطینی ها به سرزمین های اشغالی می شود.

به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، نتانیاهو در سخنانی که دفتر اطلاع رسانی وی در پایگاه آن قرار داده است، مدعی شده است که بدون این مصوبه تبعیض آمیز آینده این رژیم تضمین نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این مصوبه به ما کمک خواهد کرد، بدون نظارت مانع ورود فلسطینی ها به اسرائیل شویم.
نتانیاهو درخصوص مخالفت دروزی ها در خصوص این مصوبه تبعیض آمیز یهودی سازی نیز مدعی شد: روابط عمیق ما با دروزی ها و پایبندی ما به مسائل آنان ضروری است به همین دلیل امروز یک کمیته ویژه وزارتی برای توسعه روابط با این گروه تشکیل شده است.
اظهارات نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس درحالی مطرح می شود که براساس تازه ترین نظرسنجی انجام شده در سرزمین های اشغالی، 75 درصد گروه های چپگرای اسرائیلی مخالف مصوبه یهودی سازی هستند.
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) 28تیرماه گذشته مصوبه یهودی سازی موسوم به کشور یهود را به صورت نهایی تصویب کرد.
براساس این مصوبه سرزمین فلسطین وطن تاریخی صهیونیست ها تلقی و در آن تاکید شده است که تنها این قوم حق تصمیم گیری درباره این سرزمین های اشغالی را دارند.
به موجب این مصوبه، بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی است، زبان عبری به عنوان زبان رسمی اعلام می شود و نقش زبان عربی را کمرنگ تر از پیش خواهد کرد.
این مصوبه نژادپرستانه تاکنون با محکومیت بسیاری از کشورهای اسلامی، عربی و دیگر کشورهای حق طلب همراه بوده است.
شبس**9363*1613*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نتانياهو فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد

یک مقام ارشد سازمان ملل به روزنامه «وال استریت ژورنال» گفت تخلیه غیرنظامیان از شهر رفح در جنوب نوار غزه قبل از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی حداقل ۱۰ روز طول می کشد.

به گزارش ایسنا، این مقام ناشناس سازمان ملل افزود: اگر غیرنظامیان به مصر منتقل شوند، اوضاع می‌تواند سریعتر پیش رود، هرچند قاهره با چنین اقدامی مخالف است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی می‌گوید در شرف آغاز عملیات زمینی به شهر مملو از آوارگان رفح است.

تحلیلگران تخمین می‌زنند روند تخلیه رفح هفته‌ها طول بکشد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، روز سه‌شنبه با اشاره به پیشنهاد مصر در مورد تبادل اسرا و آتش‌بس در غزه، تهدید کرد «ارتش اسرائیل با توافق یا بدون توافق درباره تبادل اسرا وارد رفح خواهد شد» و تاکید کرد که توقف جنگ قبل از دستیابی به اهداف آن غیرممکن است. 

در همین زمینه، «فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا تأکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی هنوز از ساکنان درخواستی برای تخلیه رفح نکرده است.

این مقام سازمان ملل خاطرنشان کرد: «نگرانی زیادی در غزه در مورد حمله نظامی به رفح وجود دارد».

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • یک مقام سازمان ملل مدت زمان لازم برای تخلیه فلسطینیان از رفح را فاش کرد
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی