Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:09:42 GMT

رادیولوژی دیجیتال حین عمل در بندر ماهشهر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۲۰۱۵

رادیولوژی دیجیتال حین عمل در بندر ماهشهر راه‌اندازی شد

محمدامین زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از آنجایی که بیماران متقاضی جراحی‌های ارتوپدی و ستون فقرات به وجود چنین دستگاهی نیاز مبرم داشتند با نصب و راه‌اندازی این دستگاه مجموعه اتاق‌های عمل بیمارستان توانمندی مضاعف و قابل توجهی در انجام اعمال تخصصی پیدا کردند.

وی افزود: با راه‌اندازی این دستگاه که به مبلغ پنج میلیارد ریال خریداری شده، ارتقای دقت و سرعت عمل در جراحی‌ها، امکان و توان پذیرش و خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند برای این بیمارستان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: این دستگاه در اتاق عمل و مستقیماً بر بالین بیمار و در حین جراحی قرار گرفته و در همان حال از موضع جراحی، تصاویر رادیوگرافی تهیه می‌کند از این رو در بهبود دقت و کیفیت عمل جراحی تاثیری فوق‌العاده داشته و احتمال خطاهای پزشکی را در حد قابل توجهی کاهش می‌دهد.

وی در پایان متذکر شد: این دستگاه و راه‌اندازی آن نیاز بیماران و پزشکان جراح را به بهترین نحو پاسخگو خواهد بود.

کد خبر 4366815

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیولوژی سلامت خوزستان شهرستان ماهشهر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف مجلس شورای اسلامی بیرجند کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علیرضا پوربه روز یکشنبه اظهار کرد: گزارشی مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستا‌های فاروج دریافت شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج ادامه داد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده شد که در داخل آن ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال بود.

سرهنگ پوربه خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ماینر، دستگاه تولیدکننده رمز ارز (نوعی دارایی دیجیتال) است که به صورت غیرمتمرکز تولید و نگهداری می‌شود و برای استخراج آن‌ها باید محاسبات ریاضی پیچیده‌ای توسط رایانه به‌صورت مستمر انجام شود که مستلزم مصرف برق زیادی است.

متوسط انرژی مورد نیاز برای استخراج هر بیت‌کوین به عنوان اولین رمزارز ساخته شده، حدود ۳۰۰ مگاوات ساعت برآورد می‌شود که این انرژی به صورت متوسط معادل مصرف برق بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی در یک روز است.

شهرستان فاروج با حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • تلاش برای دسترسی به داروی مورد نیاز بیماران تالاسمی
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در فاروج
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج