Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سعید نمکی عصر دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آذربایجان غربی اظهار کرد: تحول نظام سلامت از جمله طرح های موفقیت آمیز دولت روحانی است و برای تقویت و حل کاستی های آن با هدف خدمات رسانی مطلوب تر به مردم تلاش می شود.

وی اضافه کرد: اجرای سیستم ارجاع پزشک خانواده نیز از جمله مهمترین نیازهای بخش بهداشت و درمان کشور علاوه بر ارتقای شاخص تخت های بیمارستانی است که باید با قدرت ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی ادامه داد: در کنار توسعه مراکز بیمارستانی و عرضه خدمات مناسب درمانی به مردم، بهبود وضعیت روانی اقشار مختلف جامعه نیز باید مورد توجه قرار گیرد و برای تحقق آن برنامه ‌ریزی‌ شود.

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: مردم باید شادمانی خود را بیش از پیش به دست آورند و شادتر زندگی کنند.

نمکی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید کارهای بزرگی در حوزه امنیت انجام شده است، گفت: مهمترین عامل ایجاد امنیت پایدار، مرفه کردن مرزنشینان است و باید این امر با همه توان توسط مسؤولان مرتبط دنبال شود.

وی بازنگری جدی در آموزش و پرورش را ضروری دانست و ادامه داد: باید به جای برنامه ریزی برای تقویت حفظیات دانش آموزان، آموزش واقعی در دستور کار قرار گیرد.

نمکی با اشاره به اینکه 77 هزار مدرسه زیر  50دانش آموز در کشور وجود دارد، افزود: کشور به مجتمع های آموزشی بزرگ نیاز دارد و این امر با جدیت دنبال می شود.

معاون سازمان برنامه و بودجه اولویت نخست حوزه فرهنگی این سازمان را درس خواندن کودکان بازمانده از تحصیل عنوان کرد و افزود: دانش آموزان سرمایه اصلی کشور هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند.

معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه همچنین توسعه بی رویه دانشگاه ها را امری نامناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: این امر از عوامل مهم بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است و باید مدیران دانشگاه ها در جهت تغییر این رویه تلاش کنند.

نمکی با ابراز خرسندی از حضورش در آذربایجان غربی گفت: این استان نماد زندگی مسالمت آمیز اقوام، ادیان و مذاهب است و این امر در جهت تقویت اتحاد مردم بسیار ارزشمند است.

وی از راه اندازی کمیته ویژه ای جهت بررسی وضعیت آذربایجان غربی خبر داد و گفت: این کمیته به ریاست استاندار و با حضور نهادهای مرتبط تشکیل و در قالب آن، راهکارهای توسعه با اختصاص اعتبار مناسب بررسی می‌شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس

وجود سگ‌های ولگرد در روستای حصار پایین دماوند باز هم حادثه آفریدند و دختر بچه دانش‌آموز در راه مدرسه مورد حمله این حیوانات قرار گرفت‌.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام گزارش مردمی، روز چهارشنبه حدود حوالی ساعت ۷ صبح سگ‌های ولگرد به دختر دانش‌آموزی که در راه مدرسه بود، حمله کردند و بر اثر جراحت شدید این دختر راهی بیمارستان شد.

بر اساس پیگیری‌های انجام شده، به علت جراحات زیاد این دختر جهت تکمیل درمان به بیمارستانی در شهر تهران منتقل شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • حمله سگ‌های ولگرد به یک دختر دانش‌آموز+ عکس
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • ضرورت آموزش حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد