Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه تایمز آو ایزرئیل، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تصاویری از یک دیوار حائل دریایی را نشان داد که برای حفاظت از سرزمینهای اشغالی در برابر حملات احتمالی از سمت نوار غزه در دست احداث است.

لیبرمن در باره این پروژه گفت: روند احداث دیوار حائل پیرامون نوار غزه هم در خشکی و هم در دریا با سرعتی چشمگیر در حال پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و این نشان می دهد که توان ما برای مقابله با حملات از جانب نوار (غزه) همواره رو به بهبود است!

گفتنی است که این دیوار حائل ۲۰۰ متر طول، ۵۰ متر عرض و ۶ متر ارتفاع (بالاتر از سطح دریا) دارد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی این دیوار حائل را یک «موج شکن غیرقابل تسخیر» نیز می نامد.

کد خبر 4366832

منبع: مهر

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن اسرائیل دیوار حائل رژیم صهیونیستی فلسطین نوار غزه ایالات متحده آمریکا سوریه روسیه رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین عربستان سعودی عراق جنگ 2015 یمن ترکیه افغانستان پاکستان داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آژانس عملیات تجارت دریایی بریتانیا (UKMTO) گفت: «ما گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه در 54 مایلی شمال غربی المخا در یمن دریافت کرده‌ایم.»
 
شرکت امنیت دریایی «امبری» گزارش داد یک کشتی باری با پرچم مالت در حالی که از جیبوتی به سمت جده در حرکت بود، هدف قرار گرفت.
 
برآوردهای شرکت آمبری حاکی از آن است که این کشتی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارد و به همین دلیل هدف قرار گرفته است.
 
نیروهای مسلح یمن در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و در همبستگی با مردم فلسطین، عبور کشتی‌های متعلق به رژیم صهیونیستی یا حرکت به سمت بنادر اسرائیل را از دریای عرب و دریای سرخ ممنوع کرده است.
 
نیروهای مسلح یمن همچنین ناوهای آمریکایی و انگلیسی را که تلاش کردند محاصره دریایی یمن علیه رژیم صهیونیستی را از بین ببرند، هدف قرار دادند.
 
صنعا تاکید کرد که تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه، هدف قرار دادن این کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که برای این رژیم کار می‌کنند را متوقف نخواهد کرد.
 

دیگر خبرها

  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • تغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفح
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • کشته شدن 2 فرمانده ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ