Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@20:08:20 GMT

جدول اجراهای جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۳۰۵۱

جدول اجراهای جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد اعلام شد

جدول اجراهای سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که شامل ۱۲ اثر نمایشی می‌شود، اعلام شد.

به گزازش خبرنگار تئاتر خبرگزاری آنا، بر اساس جدول منتشر شده سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد، ۱۲ اثر نمایشی طی روزهای ۱۷ و ۱۸ مردادماه در مساجد استان قزوین به اجرا در می‌آیند.

در روز ۱۷ مردادماه، نمایش حرمت حرم از استان هرمزگان به کارگردانی حبیب ناصری و باقر رمضان‌زاده از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و نمایش فانوس از استان کردستان به کارگردانی محمدتقی حیدری از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مسجد ولایت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش شبی که دلی شکست از استان بوشهر به کارگردانی محمد رنجبریان از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مسجد موسی‌ ابن جعفر (ع) به اجرا در می‌آید.

آنسوی رویا از استان قزوین به کارگردانی حنانه خاتونی از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و نمایش این قصه برای نخوابیدن از استان اصفهان به کارگردانی فرشته شاه‌بندری از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ میزبان علاقه‌مندان به نمایش می‌شود.

در همین روز نمایش دیگری با عنوان نمایش آنسوی دریا از استان چهارمحال بختیاری به کارگردانی ملیحه سلیمانی ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) اجرا خواهد شد.

در ۱۸ مردادماه نمایش نافرجام از استان خراسان‌شمالی به کارگردانی مرتضی رستمی از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و نمایش غربت قریب از استان مازندران به کارگردانی محمد طالبی از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مسجد ولایت اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان به دیدن نمایش‌های شبی که دلی... از استان اردبیل به کارگردانی حسن رهنما‌آذر از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و نمایش فانوس از استان گلستان به کارگردانی فرهاد بصیر از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مسجد موسی‌ابن جعفر (ع) حضور خواهند یافت.

ننایش کماندار از استان آذربایجان‌شرقی به کارگردانی علی احمدی از ساعت ۲۱:۳۰ تا۲۲:۳۰ در مسجد امام حسن عسکری(ع) و نمایش پمپ از استان کردستان به کارگردانی یونس صحرارو از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) اجرا خواهد شد.

در مسجد محمد رسول‌الله (ص) که پایلوت اجراهای ویژه داوری این دوره جشنواره است نمایش آنسوی دریا از استان قزوین به کارگردانی حنانه خاتونی از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ روز ۱۶ مردادماه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

در روز ۱۷ مردادماه با برگزاری کارگاه آموزشی کارگردانی از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ نمایش غربت قریب به کارگردانی محمد طالبی از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۱۵، نمایش فانوس به کارگردانی فرهاد بصیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۱۵، نمایش نافرجام به کارگردانی مرتضی رستمی از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵، نمایش کماندار به کارگردانی علی احمدی از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰، نمایش شبی که دلی... به کارگردانی حسن رهنما‌آذر از ساعت ۱۹ تا ۱۹:۴۵ و نمایش پمپ به کارگردانی یونس صحرارو از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ داوری خواهند شد.

در روز ۱۸ مردادماه با برپایی کارگاه آموزشی بازیگری، نمایش فانوس به کارگردانی محمدتقی حیدری از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۱۵، نمایش شبی که دلی شکست به کارگردانی محمد رنجبریان از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۱۵، نمایش این قصه برای نخوابیدن است به کارگردانی فرشته شاه‌بندری از ساعت ۱۷ تا ۱۷:۴۵، نمایش حرمت حرم به کارگردانی حبیب ناصری و باقر رمضان‌زاده از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۳۰ و نمایش آنسوی رویا به کارگردانی ملیحه سلیمانی از ساعت ۲۰ تا ۲۰:۳۰ بررسی خواهند شد.

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد ۱۹ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ در شبستان امیرالمومنین (ع) مسجدالنبی(ص) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/4072/4031/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسام منظور بازیگر با سابقه تئاتر که پیش از این و در سال ۱۳۹۸ نمایش «الیزابت باتوری» را کارگردانی کرد که با استقبال قابل توجه مخاطبان و منتقدان تئاتر روی صحنه رفت، بعد از ۵ سال و در جدیدترین تجربه کارگردانی خود به سراغ رمان مطرح برام استوکر رفته است.

منظور قصد دارد در سال جاری اقتباسی نمایشی از رمان «دراکولا» را که از شاخص‌ترین آثار کلاسیک ادبیات ژانر وحشت است، روی صحنه ببرد.

تا کنون در سینما و تئاتر جهان اقتباس‌های مختلفی از رمان «دراکولا» شده است که از جمله مطرح‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم «دراکولا» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و بازی گری اولد من و آنتونی هاپکینز اشاره کرد.

حسام منظور در حال حاضر فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی را روی پرده سینماهای کشور دارد.

متعاقبا اخبار مربوط به عوامل، مکان و زمان اجرای عمومی این اثر نمایشی منتشر می‌شود.

کد خبر 6091907 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود