Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تقویت وحدت و همدلی بین مردم و ارکان نظام در این برهه از زمان از اولویت های مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد شب گذشته (14 مرداد) در دیدار با خبرنگاران و اصحاب رسانه این استان که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: خبرنگاران به دور از جهت گیری های سیاسی و جناحی باید در راستای تحقق مطالبات و دغدغه های مردم قلم فرسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، نگاه های سیاسی و قومی را از آفت های حرفه خبرنگاری دانست و ادامه داد: نگاه های حزبی و قومی مانع بزرگی بر  ایجاد وحدت در کشور است و باید از آن دوری کرد.

 

حجت الاسلام نکونام با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از خدمات تلاشگران این عرصه، تصریح کرد: رسانه با انعکاس خبر و ایجاد شفافیت عملکرد مسئولان می تواند امید و اعتماد را به نظام افزایش دهد.

 

امام‌جمعه شهرکرد بابیان اینکه خبرنگاران در نظام جمهوری اسلامی جایگاه مهم و بااهمیتی دارند، اظهار داشت: ضروری است تا خبرنگاران با بصیرت و هوشیاری لازم فتنه های دشمن را خنثی و مردم را در مسیر انقلاب اسلامی هدایت کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار نقش رسانه ها را در تنویر افکار عمومی بی بدیل دانست و گفت: خبرنگاران استان رسالت مهم و باارزشی بر عهده دارند.

 

وی افزود: اصحاب رسانه با انعکاس دقیق رویدادها و تحلیل آن به شناخت عمیق مخاطبان از شرایط روز کمک می کنند و این رسالت خبرنگاران قابل تحسین و ستایش است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در راستای ارتقا و بهبود جایگاه خبرنگاران استان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنیم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس علی لاریجانی دولت کنسرت خیابانی سردار اشتری همایون شجریان مهدویت مذاکره با آمریکا حج تحریم ارکان نظام روز خبرنگار اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز بلداجی با دمای سه درجه خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان و مالخلیفه با دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

وی از بارش‌های رگباری در استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی استاندار البرز مطرح کرد؛تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان