Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@22:52:46 GMT

جديدترين عکسهاي ريحانا Rihanna روي مجله ووگ Vogue

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۳۵۱۰

جديدترين عکسهاي ريحانا Rihanna روي مجله ووگ Vogue

خبرگزاري آريا -
ريحانا يکي از زنان پر سر و صداي هاليوودي است که علاوه بر خوانندگي، بازيگري، مدلينگ و ... برند لوازم آرايش خودش را هم دارد. او به تازگي براي جديدترين شماره مجله ووگ Vogue عکس هايي زيبا و جالب گرفته است.

عکس هاي جديد ريحانا Rihanna روي کاور مجله آمريکايي ووگ Vogue
عکس هاي جديد ريحانا Rihanna روي کاور مجله آمريکايي ووگ Vogue
ريحانا Rihanna يکي از خواننده هاي هاليوودي است که عکس هاي زيبايي را براي کاور جديدترين شماره مجله ووگ vogue گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ريحانا Rihanna از اين فرصت به عنوان تبليغي براي محصولات زيبايي اش استفاده کرده و آرايش صورتش را با محصولات برند خود انجام داده است.
لباس‌هاي ريحانا Rihanna متعلق به برند اسپانيايي "لووه" است و موهاي او که با گل تزئين شده هم توسط يوسف ويليامز آرايش شده است. ايساما فرنچ نيز آرايشگر ريحانا بوده است.
روبين ريحانا فنتي، مشهور به ريانا Rihanna زادهٔ 20 فوريهٔ 1988(1 اسفند 1366) خواننده، بازيگر و طراح لباس باربادوسي است. ريحانا زادهٔ شهر سنت مايکل در باربادوس است و فعاليت هنري اش از زمان آشنايي وي با ايوان روجرز شروع مي شود، زماني که اين دو به واسطه يک دوست مشترک، با يکديگر در سال 2003 آشنا شده و شروع به ضبط آهنگ مي کنند. پيش نمايش آهنگي که ضبط مي شود نيز براي چندين استوديوي موسيقي ارسال شده که در نهايت منجر به عقد قرارداد ريانا با يکي از اين استوديوها به نام دف جم مي‌شود.
مدير وقت اين شرکت، جي زي بعد از مشاهده اجراي ريحانا بود که تصميم به بستن قرارداد با وي مي گيرد. با ورود ريحانا به عرصه خواننده، موفقيت و محبوبيت وي به شدت بالا مي رود به طوري که اولين آلبوم وي، موسيقي خورشيد (2005)، و آلبوم بعدي اش، دختري مثل من (2006) هر دو جزء 10 آلبوم برتر ليست بيلبورد 200 جاي مي‌گيرند. از آلبوم اول ريحانا آهنگ پان د ريپلاي و از آلبوم دومش آهنگ اس او اس هردو جزء برتين آهنگ هاي ليست 100 آهنگ داغ بيلبورد شدند.
با انتشار آلبوم سوم ريانا به نام دختر خوب بد شد در سال 2007 بود که ريحانا تبديل به چهره اي بين المللي شد. چتر يکي از آهنگ‌هاي اين آلبوم بود که تبديل به يکي از محبوب‌ترين آهنگ ها شد.
آلبوم سوم ريحانا يک‌بار ديگر اين بار تحت عنوان دختر خوب بد شد: ضبط دوباره در سال 2008 منتشر گرديد. هر دو نسخه اين آلبوم نامزد دريافت 9 جايزه گرمي شده بودند. در نوامبر 2009 هم زمان با مسائل حاشيه‌اي ريانا با نامزد سابقش، کريس براون، آلبوم بعدي وي تحت عنوان درجه آر منتشر و در ادامه نيز آلبوم هاي بعدي اش تحت عناوين بلند (2010)، تاک دت تاک (2011) و اولين آلبومش که توانست در جايگاه نخست بيلبورد 200 جاي گيرد، يعني غيرقابل بخشش منتشر شدند. در همين سال بود که ريحانا با بازي در فيلم کشتي جنگي فعاليت هنري خود را در عرصه سينما نيز شروع کرد.
ريحانا تاکنون موفق به فروش بيش از 150 ميليون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در فهرست پرفروش‌ترين هنرمندان موسيقي رقم بسيار قابل توجهي است. همچنين بسياري از تک‌آهنگ‌هاي ريحانا نيز در زمره برترين تک‌آهنگ‌هاي جهان جاي دارند. از جمله آن ها مي توان به چتر، تعظيم کن، ديستربيا، تنها دختر، ما عشق پيدا کرديم، اس و ام، نام من چيست؟٬ بمان و الماس‌ها اشاره کرد. همچنين در کنار فعاليت تک‌نفره، ريحانا سابقه همکاري با هنرمندان مختلف ديگري را نيز دارد.
به عنوان نمونه همکاري ريحانا با تي.آي. در آهنگ زندگي خودت را بکن يا حضور در دو آهنگ مشهور عاشق دروغ گفتن‌هاتم و هيولا در کنار امينم. همچنين تاکنون 14 آهنگ ريحانا توانسته اند رتبه نخست در ليست 100 آهنگ داغ بيلبورد را از آن خود کنند که با اين آمار، ريحانا جوان ترين خواننده و سريع ترين رشد را در مقايسه با ساير هنرمندان در رسيدن به اين مقام داشت. بيلبورد لقب «هنرمند آهنگ‌هاي ديجيتال» در دهه 2000 را به وي داده و در دهه 2010 نيز در ليست 100 هنرمند برتر جاي داشت.
ريحانا يکي از هنرمنداني است که هر از گاهي به شکل کل ظاهر خود را تغيير اساسي مي‌دهد که اين اتفاق از زمان انتشار آلبوم «دختر خوب بد شد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
وي همچنين موفق به کسب جوايز و افتخارات مختلفي در عرصه فعاليت‌هاي هنري اش شده. از اين افتخارات مي‌توان به اين موارد اشاره نمود: نه جايزه گرمي، هشت جايزه موسيقي آمريکا، 22 جوايز موسيقي بيلبورد و 2 جايزه بريت. در سال 2012 مجله فوربز ريحانا را به عنوان چهارمين هنرمند قدرتمند جهان معرفي کرد که چيزي حدود 53 ميليون دلار را در بين ماه مه 2011 تا ماه مه 2012 توانست بدست آورد.
در همين سال مجله تايم نيز ريانا را به عنوان يکي از 100 هنرمند تأثيرگذار در جهان لقب داد. در مراسم جوايز موسيقي آمريکا در سال 2013، ريحانا موفق به کسب پنج جايزه نماد (Icon Awards) شد. در ژوئن 2014 نيز از طرف شوراي طراحان مد آمريکا، ريانا جايزه «نماد فشن» را دريافت کرد.

عکس هاي ريحانا روي مجله مد ووگ Vogue

عکس هاي ريحانا روي مجله مد ووگ
منبع : seemorgh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۳۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس

تصویری جدید از سارا خادم الشریعه روی جلد یک مجله منتشر شده است.

طرفداری | تصویر سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی روی نسخه اسپانیایی وجله وگ آمریکا قرار گرفت.

سارا خادم الشریعه پس از کش و قوس‌های فراوان، تصمیم گرفت به اسپانیا مهاجرت کند و حالا تصویر شطرنج‌باز ایرانی، روی جلد یک مجله قرار گرفته است.

وُگ یک مجله ماهانه مد و سبک زندگی آمریکایی است که موضوعات زیادی از جمله مد، زیبایی، فرهنگ و زندگی را پوشش می‌دهد. وُگ ابتدا در سال ۱۸۹۲ در نیویورک سیتی به عنوان روزنامه هفتگی شروع به کار کرد، قبل از این که سال‌ها بعد به ماهنامه تبدیل شود. در حال حاضر، ۲۶ نسخه بین‌المللی از مجله وجود دارد.

تصویر سارا خادم الشریعه روی جلد نسخه اسپانیایی این مجله قرار گرفته است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • تصویر همسر ناوالنی بر روی جلد مجله تایم
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • ببینید | کنایه سید جواد هاشمی به حواشی آهنگ خواندن با هودی