Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@19:33:07 GMT

عزت ملي-روح الله جمعه اي *

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۳۵۱۱

عزت ملي-روح الله جمعه اي *

خبرگزاري آريا - مدتي است برخي جريانات سياسي و شخصيت هاي موثر بر افکار عمومي بر ضرورت ايجاد وحدت ملي، آشتي ملي، گفتگوي ملي تاکيد مي کنند که با توجه به سپهر فکري و باورمندي آنها از واقعيات و رويدادهاي اجتماعي طرح اين مباحث قابل درک مي باشد. اما به نظر مي رسد جريانات و شخصيت هاي فوق الذکر بايد پيش از ورود به موضوعات فوق به يکي از معضلات جدي و بسيار مخرب که نقش بسيار موثري در ايجاد ياس و نااميدي و احساس فلاکت و بدبختي در جامعه دارد توجه بايسته و با فوريتي داشته باشند. متاسفانه آنچه که مانع از يک مفاهمه ملي حداکثري در ميان همه جامعه امروزي ما اعم از خواص و نخبگان و ساير اقشار جامعه شده است پديده شوم احساس حقارت و ناديده انگاشتن عزت ملي است. عزت ملي مردم ايران به دلايل زيادي که بخش اعظم آن در رقابت هاي ناسالم جريانات و گروههاي سياسي و منفعت طلبي آنها به تاراج رفته است باعث شده است تا روحيه و انگيزه وحدت و انسجام و همگرايي ملي براي منافع ملي جايگاه خود را از دست بدهد. انقلاب اسلامي براي عده اي تشنه قدرت به دکان ثروت و شهرت و قدرت و رياست تبديل شد و اين رفتار ناجوانمردانه باعث شد تا تازيانه تبعيض بر جامعه غيور و عزتمند ما نواخته شد و عزت ملي از اوج فداکاري و ايثار و از خودگذشتگي هاي جنگ تحميلي به حضيض صف کشيدن هاي شبانه روزي براي انباشت سکه و دلار و خودرو و يارانه تبديل شودو سفره انقلاب نيز صحنه ترکتازي فخرفروشان به غنائم به دست آمده آنها از سهمشان از انقلاب شد. بايد باور داشت بدون احياي عزت ملي و غرور ملي نمي توان به مفاهمه ملي دست يافت تا فرداي مفاهمه ملي صبحگاه وحدت و آشتي و گفتگوي ملي را نظاره گر باشيم.**روزنامه نگار و مشاور وزير کشور انتهاي پيام /* برچسب ها سياسي وحدت ملي عزت ملي ارسال ديدگاه ها براي ارسال ديدگاه از فرم پايين صفحه استفاده کنيد فرستنده** پست الکترونيک کد امنيتي ارسال يادداشت ارسال نظر * موضوع از شما گزارش از ما سخن شما با مسئولين ديدگاه شما با موفقيت ارسال شد. ارتباط با سردبير newsroom@irna.ir تماس بي واسطه با مسئولين گالري تصاوير پربيننده مغز متفکر صنايع نظامي سوريه کشته شد ترامپ: ديدار با روحاني بستگي به ايران دارد نماينده تهران در مجلس: نرخ ارز مسافرتي تغيير مي کند وزير صنعت، معدن و تجارت: بي ثباتي بازار ارز رفع مي شود سعيد شريعتي: رئيس جمهوري تريبون مجلس را انتخاب کرد جديدترين مطالب سايت عزت ملي-روح الله جمعه اي * صفحه اول روزنامه هاي امروز دوشنبه 15 مرداد پيوند ديرين با نقش و نگاره هاي رنگين حمامهاي تاريخي کرمانشاه در آستانه روز خبرنگار؛ خبرنگاران در تب و تاب شفافيت و معيشت ايران در مسير کم‌آبي و توسعه کشاورزي موضوعات مرتبط سياسي احزاب و تشکل ها دسترسي سريع صفحه اصلي RSS آخرين خبرها پيوندها ارتباط با ما عناوين کل اخبار عناوين برگزيده خبرها سياسي اقتصادي اجتماعي فرهنگي علمي ورزشي خارجي استانها پژوهش عکس چند رسانه اي عکس فيلم صدا داده نما ثبت نام در خبرنامه آدرس ايميل معتبر نيست! گروه خبرنامه--> سياسي اقتصادي اجتماعي فرهنگي علمي ورزشي بين الملل استان ها پژوهش اخبار مهم ويژه ها نقد و نظر رسانه ها گزارش و ميزگرد تازه هاي پژوهش مرورمطبوعات گفت و گو فارسي |English |العربية |Türkçe |Español |Pусский |اردو |Deutsch |Français بالاي صفحهخبر گزاري جمهوري اسلامي       پست الکترونيک : irna@irna.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir © کليه حقوق اين سايت متعلق به خبرگزاري جمهوري اسلامي ايران بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

مدتي است برخي جريانات سياسي و شخصيت هاي موثر بر افکار عمومي بر ضرورت ايجاد وحدت ملي، آشتي ملي، گفتگوي ملي تاکيد مي کنند که با توجه به سپهر فکري و باورمندي آنها از واقعيات و رويدادهاي اجتماعي طرح اين مباحث قابل درک مي باشد. اما به نظر مي رسد جريانات و شخصيت هاي فوق الذکر بايد پيش از ورود به موضوعات فوق به يکي از معضلات جدي و بسيار مخرب که نقش بسيار موثري در ايجاد ياس و نااميدي و احساس فلاکت و بدبختي در جامعه دارد توجه بايسته و با فوريتي داشته باشند.
متاسفانه آنچه که مانع از يک مفاهمه ملي حداکثري در ميان همه جامعه امروزي ما اعم از خواص و نخبگان و ساير اقشار جامعه شده است پديده شوم احساس حقارت و ناديده انگاشتن عزت ملي است.
عزت ملي مردم ايران به دلايل زيادي که بخش اعظم آن در رقابت هاي ناسالم جريانات و گروههاي سياسي و منفعت طلبي آنها به تاراج رفته است باعث شده است تا روحيه و انگيزه وحدت و انسجام و همگرايي ملي براي منافع ملي جايگاه خود را از دست بدهد. انقلاب اسلامي براي عده اي تشنه قدرت به دکان ثروت و شهرت و قدرت و رياست تبديل شد و اين رفتار ناجوانمردانه باعث شد تا تازيانه تبعيض بر جامعه غيور و عزتمند ما نواخته شد و عزت ملي از اوج فداکاري و ايثار و از خودگذشتگي هاي جنگ تحميلي به حضيض صف کشيدن هاي شبانه روزي براي انباشت سکه و دلار و خودرو و يارانه تبديل شودو سفره انقلاب نيز صحنه ترکتازي فخرفروشان به غنائم به دست آمده آنها از سهمشان از انقلاب شد. بايد باور داشت بدون احياي عزت ملي و غرور ملي نمي توان به مفاهمه ملي دست يافت تا فرداي مفاهمه ملي صبحگاه وحدت و آشتي و گفتگوي ملي را نظاره گر باشيم.
**روزنامه نگار و مشاور وزير کشور
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)

منبع: اصلاحات نیوز 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: ورزشکاران مهاجر ایران رویکرد سیاسی ندارند اما می‌توانند ابزار سیاسی دیگران شوند صالحی امیری مشمول بازنشستگی نمی‌شود

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان الاقصای ایرانی بود / هیچ چیز برای امروز ما حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید