Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید محسن حججی ویژه برنامه‌هایی در شهرستان نجف‌آباد برگزار می‌شود. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید حججی پنج شنبه 18 مرداد در یادمان شهدای نجف‌آباد و در جوار مزار این شهید ولایت مدار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان نجف آباد نیز همزمان با سالگرد شهید محسن حججی برگزار می‌شود. سخنران این مراسم حجت الاسلام پناهیان خواهند بود.

در این برنامه که اجرای آن را ستاد مردمی بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان نجف‌آباد برعهده دارد یاد و خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان به ویژه شهید حججی گرامی داشته می‌شود.

مراسم دعای پر فیض ندبه 19 مرداد همراه با نماز جماعت و با مداحی حاج سعید حدادیان و با پخش سراسری از شبکه یک سیما در یادمان شهدای نجف آباد برگزار می‌شود.

شب شعر شهید محسن حججی با حضور محمد مهدی سیار، شاعر و ترانه سرا و جمعی از شاعران جوان اصفهان و نجف آباد 15 مرداد ساعت 18:30 در یادمان شهدای نجف آباد برگزار خواهد شد.

در مهر ماه نیز به مناسبت نخستین سالگرد تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم ویژه برنامه‌هایی از نجف آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

R41346/P1486/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • واکنش علی مطهری به نوازنده دف زن در مراسم سالگرد پدر
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد