Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:07:17 GMT

22 طرح صنایع تبدیلی خراسان شمالی به بانک معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۴۱۸۷

22 طرح صنایع تبدیلی خراسان شمالی به بانک معرفی شد

بجنورد- ایرنا- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 22 طرح تبدیلی این استان برای پرداخت تسهیلات به بانک معرفی شد.

جلیل رمضانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از جمله این طرح ها انواع صیفی جات، فرآوری پسته، بسته بندی بذر و خشکبار، گل زعفران، عسل، میوه و گیاهان دارویی و خیار شور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از مجموع طرح ها 14 مورد از محل اشتغال پایدار روستایی به مبلغ 196 میلیارد و 138 میلیون ریال، 6 طرح از محل اشتغال فراگیر به مبلغ 36 میلیارد و 261 میلیون ریال و دو طرح از محل صندوق توسعه ملی به مبلغ 52 میلیارد ریال بوده است.
هم اکنون برای جذب حدود 720 هزار تن محصولات خام زراعی، باغی و دامی توسط 75 واحد کارخانه صنایع تبدیلی و نگهداری خراسان شمالی ظرفیت سازی شده است.
استان خراسان شمالی با 344 هزار هکتار عرصه کشاورزی و باغی یکی از قطب های تولید محصولات زراعی و کشاورزی است که سالانه افزون بر 2 میلیون و 500 هزار تن محصول تولید می شود که این میزان تولید محصول نیاز زیادی به صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی دارد.
7186/3007/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي صنايع تبديلي تكميلي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان