Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از وورد کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به موضوع ثبت سفارش واردات خودرو و مفاسد رخ داده در جریان آن خبر داد و اظهار داشت: در این رابطه، مسئله تخصیص ارز برای واردات و مبنای تخصیص و میزان آن و نیز افراد دریافت‌ کننده ارز ۴۲۰۰ تومانی در کمیسیون در دست بررسی است.

وی افزود: در این زمینه، این مسئله نیز در دست بررسی قرار دارد که این ثبت سفارش‌ها و تخصیص ارز برای چه کالاهایی بوده و در نهایت چه کالاهایی وارد کشور شده و با چه قیمتی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از آنکه گزارش مربوط به مفاسد زمین‌خواری در کمیسیون اصل ۹۰ تصویب و به صحن مجلس ارائه شد، گزارش مربوط به تخلفات ثبت سفارش خودروها و تخصیص ارز نیز جمع‌بندی و به صحن مجلس تقدیم خواهد شد.

محمدی خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر شکایت‌های متعددی در خصوص روند ثبت سفارش و واردات خودرو به کمیسیون اصل ۹۰ رسیده که باعث شده است کمیسیون وارد پیگیری این مسئله شود. گزارش کمیسیون نیز پس از قرائت در صحن علنی مجلس به قوه قضائیه ارسال خواهد شد.

کد خبر 4365575 حامد حسین عسگری

منبع: مهر

کلیدواژه: ارز داود محمدی قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی واردات خودرو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران دونالد ترامپ رئیس جمهور اسلامی ایران علی لاریجانی برجام دولت دوازدهم بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی توضیح داد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

او افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

شهردار تهران تصریح کرد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

کد خبر 849097 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها خودروی برقی علیرضا زاکانی شهردارى تهران تهران حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • شرایط خرید کامیونت فورس در بورس کالا ابلاغ شد
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!