Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > محیط زیست ایران - همشهری آنلاین:
رئیس فوریت های پزشکی خوزستان گفت: با توجه به دود منتشره آتش‌سوزی هورالعظیم در شهرهای هویزه، سوسنگرد و اهواز مردم از خروج غیر اضطراری از منزل خودداری کنند.

به گزارش مهر، شهیار میرخشتی گفت: انتشار دود در شهرهای هویزه، بستان، رفیع، سوسنگرد و اهواز از مدتی قبل شروع شده و غلظت آن بیشتر سمت شهرهای سوسنگرد و هویزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسات ستاد بحران زیر نظر مدیریت بحران استانداری خوزستان به صورت مستمر در شهرهای فوق یا اهواز با حضور کلیه دستگاه‌های درگیر از جمله دانشگاه علوم پزشکی آن و مجموعه‌های تحت مدیریت مانند فوریت‌های پزشکی برگزار می‌شود.

رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان خبر داد: داروهای تنفسی در هر سه شهرستان تدارک دیده شده و به اندازه کافی موجود است.

میرخشتی تصریح کرد: از نظر پیشگیری اول عدم مواجهه مدنظر است که مردم باید فقط در شرایط اضطرار از محل بیرون بیایند و در صورت لازم حتما از ماسک‌های مخصوص تنفسی استفاده کنند.

وی در پایان عنوان کرد: اگر مشکلی برای شهروندان پیش آمد حتما باید با تلفن ۱۱۵ تماس بگیرند یا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

در همین زمینه: تعطیلی ۱۷ مرداد در خوزستان به دلیل گرمای هوا دمای هشت شهر خوزستان به ۵۱ درجه رسید با خوزستان عکس یادگاری نگیرید کاشت ۳.۵ میلیون نهال در مرحله دوم مقابله با ریزگردها در خوزستان آغاز شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جعفر میعادفر در گفتگو با شبکه خبر گفت: باتوجه به صدور هشدار قرمز هواشناسی از دو روز گذشته، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در همه سطوح درمان، بهداشت و فوریت‌های پزشکی تمهیدات لازم را انجام دادند و در حال حاضر طی تماس‌هایی که با استان‌های درگیر سیل داشتیم، تمامی سازمان‌ها در محیط آمادگی لازم را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


­
این مقام مسئول افزود: تیم‌های بهداشتی سازمان اورژانس افراد آسیب پذیر ازجمله مادران بارداری که احتمال زایمان شان نزدیک بود، با توجه به شرایط وقوع سیلاب و احتمال مسدود شدن راه‌ها شناسایی کرده و تیم فوریت‌های پزشکی آنها را به مناطق امن منتقل کردند.
­
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: صبح امروز وزش باد نسبتا شدیدی در برخی مناطق استان بوشهر داشتیم که منجر به آسیب سطحی چند نفر از شهروندان شد.

دیگر خبرها

  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • حمله و گلاویز شدن حیرت‌انگیز خرس با زن پیرانشهری
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس زخمی شد
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند