Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - همشهری‌آنلاین:
طرح پیاده راه‌سازی در امتداد خیابان شهید آیت ،حد فاصل چهار راه سرسبز تا میدان نبوت اجرا می‌شود.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 8، حامد میرزابیکی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود: این طرح با هدف ساخت شهر انسان‌محور حد فاصل میدان هفت حوض تا چهار راه سرسبز در خیابان شهید آیت انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد ميرزابيكي بابیان این‌که این طرح تا 10 شهریور ماه نهایی می‌شود،گفت: بر این اساس، چهار راه سرسبز و میدان هفت حوض مسدود شده و حد فاصل این دو مسیر به پیاده‌راه ایمن برای عبور شهروندان تبدیل می‌شود.

معاون شهردار منطقه 8 ادامه داد: با اجرای پیاده‌راه‌سازی در خیابان آیت فقط اتوبوس‌های تندرو امکان تردد در این مسیر را خواهند داشت.

در همین زمینه: قاب‌های رمضانه | سفره افطاری ساده خیابانی در میدان نبوت جدول 22 پروژه عمرانی تهران؛ با یک کلیک از تحول منطقه خود با خبر شوید عبور از ترافیک با دوچرخه وقتی نارمک کوچک بود دومین تندیس در بوستان گلبرگ محدوده دوچرخه‌خیز پایتخت افتتاح 53 پروژه شهری در شرق تهران چهار کتابخانه برای اهالی شرق تهران راه‌اندازی نخستین ایستگاه سنجش آلودگی‌صوتی تهران اتوبان باقری به یاسینی وصل می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است

سرهنگ احمدرضا هیرمند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.

سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.

وی از رانندگان خواست برای تردد ار مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

کد خبر 6092217

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در اکثر محور‌های مواصلاتی کشور
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد