Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ سردار عزیزی گفت : بیش از 2 تنانواع مواد مخدر در چهارماهه نخست امسال در استان کشف و ضبط شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 27 درصد افزایش دارد.

وی افزود : همچنین در این رابطه 6 باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم شده است.
سردار عزیزی گفت از کشف  259 میلیارد ریال  کالای قاچاق در این مدت خبرداد و افزود : این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته  221 درصد افزایش دارد و622 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 17 درصد وقوع سرقت در این بازه زمانی خبر داد و گفت: در چهار ماهه گذشته 4 هزار و 354 فقره سرقت به وقوع پیوسته که یک هزار و 400 نفر در این رابطه دستگیر شدند.
سردار عزیزی همچنین با اشاره به کاهش 34 درصدی نزاع دسته‌جمعی افزود: میزان نزاع دسته‌جمعی در این مدت 43 فقره و میزان نزاع فردی 4 هزار و 526 فقره بوده که در نزاع فردی نیز شاهد کاهش 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
وی پیرامون جرم جعل اسناد اظهار داشت: در این حوزه شاهد وقوع 237 فقره جرم با کاهش 10 درصدی بودیم.
عزیزی با اشاره به وضعیت تصادفات نیز خاطرنشان کرد: در تصادفات درون شهری 11 درصد و در تصادفات برون شهری 2 درصد کاهش داشتیم، اما در مجموع تصادفات 4 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کشفیات مواد مخدر افزایش انتظامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳

معاون روابط عمومی اورژانس کشور از انجام ۱۱۵ هزار و ۵۷۳ جراحی در فروردین خبرداد و گفت: آمار جراحی‌های انجام شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است ‌.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در طرح سلامت نوروزی از تاریخ بیست‌وچهارم اسفند تا ششم فروردین اظهار کرد: در این بازه زمانی تعداد مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها برابر با دو میلیون و ۶۶۷ هزار و ۸۱۲ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش شش درصدی این آمار هستیم.

وی افزود: در طول این مدت، ۴۷۱ هزار و ۲۱۱۷ نفر بستری شده‌اند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۱ درصد افزایش داشته است.

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: تعداد اعمال جراحی انجام شده در بازه زمانی مذکور برابر با ۱۱۵ هزار و ۷۵۳ مورد بوده و بیانگر افزایش سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

یکتاپرست ادامه داد: مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی در این بازه زمانی برابر با ۱۸۲ هزار و ۵۵۹ مورد بوده که نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش دارد.

وی با اشاره به افزایش ۷۴ درصدی مواد غذایی‌های معدوم شده و افزایش ۳۸ درصدی مراکز پلمب شده گفت: در طول این مدت حدود ۹۷ بیمار و مصدوم توسط اورژانس هوایی انتقال داده شده که بیانگر کاهش ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته است.

کد خبر 739313

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • افزایش ۳۸ درصدی تصادفات فوتی در جاده‌های اصفهان
  • کاهش ۶۰ درصدی تصادفات در جاده‌های بوشهر
  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • افزایش ۱۴ درصدی کشفیات سلاح و مهمات در کرمانشاه
  • کاهش شمار جان باختگان و مصدومان تصادفات در راه‌های استان تهران
  • ثبت ۲۰۰ تصادف در جاده‌های استان بوشهر
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳