Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:27:16 GMT

حریق خودرو «وانت» در جاده قدیم کرج/راننده فوت شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۴۹۴۲

حریق خودرو «وانت» در جاده قدیم کرج/راننده فوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید جلال ملکی صبح دوشنبه با اعلام خبر یک مورد حادثه تصادف در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ و ۳ دقیقه بامداد امروز در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج بزرگراه فتح تقاطع ایران خودرو رخ داده است.

ملکی در ادامه با بیان اینکه پس از اطلاع وقوع حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران بلافاصله ۳ ایستگاه از ۲ مسیر مختلف به محل اعزام شدند افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه مشاهده می کنند که یک دستگاه خودرو نیسان وانت به محض حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف شده و به شدت از قسمت جلوی خودرو با بلوک نیوجرسی جدا کننده تندرو و کندرو برخورد کرده و در اثر همین حادثه خودرو شعله ور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زمانی که آتش نشانان در محل حاضر شدند قسمت موتور، کابین و قسمت سرنشین که فقط یک نفر در آن حضور داشته کاملا شعله ور بود و راننده به طرز خطرناکی در حجم زیادی از شعله های آتش محبوس بود بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان داشت: با سرعت و دقت ماموران آتش نشانی آتش در کوتاه ترین زمان ممکن اطفا شد و به تائید عوامل اورژانس پس از معاینات به عمل آمده مشخص شد که راننده که سن و سال و مشخصاتش با سوختگی ایجاد شده مشخص نبود متاسفنه جان خود را از دست داه است

ملکی در ادامه افزود: محل برای بررسی عوامل حادثه تحویل پلیس راهور شد و عملیات ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه بامداد به پایان رسید.

وی در توصیه به رانندگان گفت: رانندگان در ساعات میانی شهر مخصوصا در جاده های برون شهری اگر احساس خستگی می کنند حتما در صورت امکان جای خود را با راننده دیگر عوض کنند و یا در یک محل امن دقایقی را به استراحت بپردازند و قدم بزنند تا با این کار انرژی از دست رفته جبران شود و به مسیر خود ادامه دهند.

کد خبر 4366916

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف سخنگوی سازمان آتش نشانی بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد مشهد شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج سانحه تصادف بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۹ مصدوم در انحراف از جاده خودرو در جاده آبادان به قفاص
  • ۵ مصدوم در حادثه انحراف خودرو از جاده در محور خرمشهر به اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • نقاط حادثه خیز جاده قیدار - ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود
  • مشکل تجمع وانت بار‌ها در ابتدای جاده رشت - فومن
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول