Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@09:01:12 GMT

هنرمند همدانی در جشنواره نقاشی خط آیات برگزیده شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۴۹۶۶

هنرمند همدانی در جشنواره نقاشی خط آیات برگزیده شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، هادی هنردوست، از فعالان خانه‌ خوشنویسی حوزه هنری این استان در جشنواره ملی نقاشی خط آیات که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شده بود، رتبه دوم را کسب کرد.
رئیس حوزه هنری همدان در این باره گفت: هنرمند نقاشی خط توانسته علاوه بر تسلط به خوشنویسی، با ذوق سرشار خود و بازی با حروف در اشکال مختلف و رنگ های چشم نواز، هدف خود را به مخاطب ارایه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدباقر حسینی افزود: نمایشگاه منتخب آثار جشنواره ملی نقاشی خط آیات یزد هفته گذشته آغاز و تا پایان هفته در گنجینه فرهنگ و هنر یزد میزبان علاقه مندان است.
وی گفت: موضوع آثار ارسالی به این جشنواره، سیره ائمه اطهار(ع)، صلح جهانی، برادری و مساوات، وحدت، خانواده، مهجوریت قرآن، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، قصه‌های قرآنی و اسماء الحسنی تعیین شده بود.
حدود 300 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی خط آیات یزد ارسال شده بود که پس از داوری 65 اثر به بخش پایانی و نمایشگاه نقاشی خط آیات یزد راه یافت.
7527/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی امر به معروف و نهی از منکر خوشنویسی نقاشی یزد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قلی پور از نام‌دارترین بخشی‌های شمال خراسان صبح جمعه پس از تحمل مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند برجسته موسیقی شمال خراسان مسلط بر روایت‌ها و داستان‌های گوناگون و کهن بوده که هنر خنیاگری خود را از نیاکان خود دریافت نموده بود.

عیسی قلی‌پور مشهور به عیسی بخشی، از نامدارترین «بخشی» ‌های خراسان شمالی، هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی (دوتارنواز)، خواننده گویش ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی است که تاکنون در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی را داشت.

کد خبر 6095511

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • ۸۴ تیم برگزیده جشنواره ملی لکوکاپ ایران شدند
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش