Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:11:47 GMT

سر خط اخبار استان اصفهان در24 ساعت گذشته(15 مرداد 97)

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۴۹۷۱

سر خط اخبار استان اصفهان در24 ساعت گذشته(15 مرداد 97)

**نمایشگاه روزنامه های قدیمی در اصفهان گشایش یافت**
اولین نمایشگاه مطبوعات و روزنامه های قدیمی ایران با عنوان بدرمنیر عصر یکشنبه در خانه مشروطیت اصفهان گشایش یافت.
به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برپا شده، بیش از 200 عنوان روزنامه از زمان قاجار تا دهه 70 هجری شمسی به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**400 ورزشکار ناشنوا و نیمه شنوا در اصفهان فعالیت می کنند**
نایب رئیس هیات ناشنوایان استان اصفهان از فعالیت 400 ورزشکار ناشنوا و نیمه شنوا در رشته های ورزشی کاراته،تکواندو، شنا، فوتسال، والیبال، بولینگ، دوومیدانی، تنیس روی میز، بدمینتون و تیراندازی در استان اصفهان خبر داد.
آمنه مینائیان افزود: این ورزشکاران در شهرستان های اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، کاشان و فلاورجان به فعالیت ورزشی می پردازند.

**بازیکن فوتبال ذوب آهن از حضور در مسابقات رسمی محروم شد**
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان را تا اطلاع ثانوی از حضور و شرکت در مسابقات رسمی محروم کرد.
سایت رسمی فدراسیون فوتبال روز یکشنبه با اعلام نام محسن مسلمان از ذوب آهن اصفهان و حسین کعبی از تیم سپید رود رشت، بدون اشاره به جزئیات دلیل محرومیت این دو بازیکن را توجه نکردن به احکام صادره این کمیته، بی توجهی به قوانین و تذکرات، اخطارهای کمیته های قضایی که نقض آشکار قوانین اخلاقی محسوب می شود و همواره با ضمانت اجرا همراه است، عنوان کرد.

**راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرضا و برخوار
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان اصفهان از افتتاح و گشایش سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهرستانهای برخوار و شهرضا از توابع استان اصفهان خبر داد.
به گزارش ایرنا، 'محمد حسین آقایی' هدف از راه اندازی این دفاتر را تکریم ارباب رجوع، افزایش رضایتمندی مردم ، کاهش مراجعه به دادگستری، شفاف سازی در روند رسیدگی به پرونده ها و اشتغالزایی عنوان کرد.
**وضعیت بهداشتی اتباع خارجی ساکن حاشیه اصفهان نگران کننده است**
کارشناس مسئول بیماری های منتقله از غذا و آبِ مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: گسترش انواع بیماری های واگیر در محل سکونت اتباع خارجی در نقاط حاشیه ای شرق و جنوب شرق شهرستان اصفهان نگران کننده است.
مهدی فارسی افزود: تعداد قابل توجهی از اتباع خارجی به ویژه اتباع افغانستان در کارگاه های مختلفی از جمله کوره پزی در حاشیه شرق و جنوب شرق کلانشهر اصفهان کار و زندگی می کنند و محل سکونت آنها از شرایط مناسبی برخوردار نیست.
6994 / 1330
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت استان اصفهان الکترونیک حسین کعبی رشته های ورزشی والیبال رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه همزمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی از امروز (پنجشنبه) در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می‌شود.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دومین نمایشگاهی که در سال ١٤٠٣ برگزار خواهد شد، نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، سوغات با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور است.

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه از ششم تا دهم اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١٥ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار خواهد شد.

طحانیان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدید کنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدید کنندگان تمهیداتی انجام شده است.

کد خبر 747705

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • تصویب بیش از ۵۰ مصوبه برای توسعه شرق شهرستان اصفهان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان