Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در جلسه شورای ادارای شهرستان بیجار که با محوریت بازسازی واقعه غدیر خم و مراسم گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور مسئولان در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: واقعه غدیر خم، یکی از وقایع مهم دین مبین اسلام است و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی این واقعه مهم با سپاه بیجار تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بر اجرای صحیح برنامه غدیر تاکید کرد و گفت: کم کاری در این حوزه پذیرفته شده نیست و باید تمامی ادارات همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه بیجار عنوان کرد: در راستای اجرای صحیح این برنامه با کارشناسان زبده صحبت شده است و امیدواریم نتیجه مطلوبی به دست آوریم.

شعبانی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این برنامه حضور خواهران و برادران اهل سنت است.

عملکرد کمیته‌ها کنگره ۵۴۰۰ شهید در شهرستان ضعیف است

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در تاریخ ۲۳ مهر ماه سال جاری، اعلام کرد: حضور کم رنگ و عملکرد ضعیف کمیته‌ها قابل قبول نیست.

شعبانی با تاکید بر تقویت روحیه همدلی و همفکری بیان داشت: ادارات مرتبط وظایفی بر عهده آنان قرا گرفته است که باید آن را به طور کامل به سرانجام برسانند.

فرمانده سپاه بیجار در پایان گفت: باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر اجلاسیه کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به کار بگیریم.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم  و فناوری آنا، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام اظهار کرد: درب‌های بنیاد شهید بر روی ارباب رجوع و به ویژه جامعه دانشگاهی باز است و بهترین و مهم‌ترین خدمت در بزرگداشت خانواده بزرگ ایثارگران پیگیری و رفع مشکلات آنان است.

وی بیان کرد: امکانات و توان استان ایلام برای رفع مشکلات ایثارگران محدود است، اما تمام مسئولان استانی در تکریم و رفع مشکلات ایثارگران پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام اضافه کرد در حوزه فرهنگی و پژوهشی باید همکاری‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید عملیاتی تا در روند خدمت‌رسانی و رفع مشکلات ایثارگران تسریع شود.

بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام از ایثارگران هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ هم گفت: تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه ملی است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای این مهم با تمام توان در میدان است.

بهروز ناصری عنوان کرد: بیشترین تعداد دانشجوی عضو خانواده بزرگ ایثارگران استان در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و بیشتر دانشجویان ممتاز هستند.

وی یادآور شد: با وجود مشکلات مالی دانشگاه تاکنون هیچ دانشجویی به واسطه عدم پرداخت شهریه از تحصیل بازنمانده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام‌ تبیین کرد: امنیت، پیشرفت و تعالی ایران اسلام مدیون و مرهون شهدا و ایثارگران بوده و خدمت به این بخش از جامعه یک تکلیف اساسی است.

ناصری بیان کرد: مدیران و مجموعه بنیاد شهید ایلام خادم شهدا و ایثارگران هستند و در این راستا تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت مجموعه انقلابی بنیاد شهید قرار می‌گیرد.

در این نشست بر ضرورت انجام طرح‌های پژوهشی توسط دانشگاه و با نظر بنیاد شهید ایلام، انجام اردو‌های مشترک، تجلیل از دانشجویان ممتاز، تکریم خانواده‌های ایثارگران، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه در حوزه مشاوره و آموزش‌های کوتاه مدت تأکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران