Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:48:05 GMT

کشته شدن ۲۵ نفر در خشونت‌های مسلحانه در شیکاگو

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۵۷۷۳

کشته شدن ۲۵ نفر در خشونت‌های مسلحانه در شیکاگو

پلیس شیکاگو از مرگ ۲۵ نفر در جریان خشونت‌های مسلحانه در نقاط مختلف این شهر خبر داده‌اند. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پلیس شیکاگو اعلام کرد: در جریان خشونت اسلحه در این شهر در طول 7 ساعت یعنی از نیمه شب شنبه تا اوایل صبح یکشنبه حداقل 40 نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفته‌اند و 4 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تشدید خشونت‌های اسلحه در شیکاگو در شرایطی است که مقام‌های این شهر پیش از این از کاهش خشونت اسلحه در سال 2018 میلادی خبر داده بودند.

فرد والر از مقام های ارشد اداره پلیس شیکاگو گفت: اینها هم تیراندازی های تصادفی و هم هدفمند در خیابان‌های ما بوده است. اکثر این تیراندازی‌ها مربوط به خشونت گروه‌های تبهکار بوده است.

شیکاگو با 2.7 میلیون نفر جمعیت سومین شهر بزرگ آمریکا به شمار می رود. رسانه‌های خبری شیکاگو اعلام کرده‌اند که بیشترین خشونت اسلحه طی ساعات گذشته در مناطق غربی این شهر رخ داده است به طوری که 25 نفر در حملات جداگانه هدف قرار گرفته‌اند.

البته والر معتقد است که تیراندازی‌ها در سال 2018 میلادی کمتر از سال گذشته بوده است. شیکاگو تریبون که آمارهای تیراندازی را دنبال می کند، گزارش داده است که تعداد تیراندازی ها تا اول آگوست یعنی 5 روز قبل نسبت به مدت مشابه سال 2017 میلادی 533 مورد کمتر شده است.

والر این کاهش چشمگیر تعداد تیراندازی‌ها را یک پیروزی می‌داند.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • بازداشت خشونت آمیز استاد دانشگاه اموری آمریکا
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • مارتین لوتر کینگ و خشونت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • فیلم| تیراندازی به دختر فلسطینی به بهانه تلاش برای حمله
  • فیلم| آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل
  • (ویدئو) آتش‌سوزی و تیراندازی در نزدیکی قلعه اربیل
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم