Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، محمدتقی انزان پور با اعلام این خبر گفت: بر اساس مجوز صادره در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت تعاونی پرورش ماهی خاویاری قره برون شهرستان ساری مجاز است از 2 شاخه موج شکن شرقی و غربی (510 متر) واقع در جویبار با رعایت قوانین و مقررات داخلی کنوانسیون های الحاقی مرتبط، فقط با کاربری صیادی بهره برداری نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: با پیگیری های انجام شده در امور سواحل این اداره کل، تاکنون 17 مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی و ..... در مناطق ساحلی این استان(حد فاصل رامسر تا ساری) با تایید کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شد.
انزان پور گفت: این مجوز به استناد بند 22 ماده 3 فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 و ماده واحده مصوب 1387 مجلس شورای اسلامی، فقط برای متقاضی صادر و بدون هماهنگی این سازمان، قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست.
مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: با هدف حفاظت خط ساحلی کشور از آسیب ها (ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری)، همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی باید با مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه ساختی در دریا و رود های قابل کشتیرانی اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: موج شکن پرورش ماهی خاویاری بهره برداری بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان

رضا اکبری، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور روز گذشته در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه آستارا – آستارا گفت: این پروژه به طول یک هزار و ۴۰۰ متر در نقطه مرزی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور آذربایجان در حال انجام است و نقش بسزایی در حمل و نقل ترانزیتی ایفا می‌کند.

او با بیان اینکه این بزرگراه در کنار پایانه مرزی جدید در کاهش بار ترافیکی کامیون‌ها اثر گذار خواهد بود، افزود: قطعاً همکاری دستگاه‌های همسو به پیشبرد این پروژه کمک خواهد کرد.

به گفته معاون سازمان راهداری، پروژه بزرگراه آستارا - آستارا شامل یک دهنه پل بزرگ به طول ۳۲ متر، دور برگردان غیرهمسطح، ساختمان اداری مرزبانی، آب رو و زیرگذر است.

اکبری با بیان اینکه این پروژه ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: امیدواریم پروژه بزرگراه آستارا - آستارا تا پایان شهریور ماه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

او همچنین گفت: با توجه به تردد میانگین روزانه ۳۰۰ کامیون به خارج از کشور از طریق مرز آستارا، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل بین المللی در این شهرستان ضروری است.

منبع: مهر

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی