Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:20:49 GMT

علی قربانی، آلترناتیو دو گزینه خارجی استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۵۹۱۶

علی قربانی، آلترناتیو دو گزینه خارجی استقلالی‌ها

استقلالی‌ها در صورت به توافق نرسیدن با دو گزینه خارجی خود، قرارداد علی قربانی را تمدید می‌کنند تا این مهاجم در لیگ هجدهم دوباره برای آبی‌ها به میدان رود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، استقلال با وجود گذشت دو هفته‌ از لیگ برتر هنوز به دنبال به خدمت گرفتن یک مهاجم هدف هستند. به گفته معاون ورزشی باشگاه استقلال آبی‌ها آماده هستند تا یک مهاجم خارجی را به جمع نفرات خود برای لیگ هجدهم ‌اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پر کردن این پست، استقلالی‌ها دو مهاجم خارجی را در نظر دارند که الحاجی گرو شانس بیشتری نسبت به مهاجم دیگری دارد که هنوز نام آن رسانه‌ای نشده است. البته ایمن حسین، مهاجم ۲۲ ساله عراقی دیگر گزینه آبی‌ها بود که به دلیل مشکلات گذرنامه و روادید نتوانست به ایران بیاید و استقلالی‌ها نیز قید او را زدند. در صورت به نتیجه‌ نرسیدن آبی‌ها برای به خدمت گرفتن مهاجم خارجی تنها گزینه‌ای که برای آبی‌های پایتخت باقی‌ می‌ماند تمدید قرارداد با علی قربانی، مهاجم فصل پیش آنهاست.  

وینفرد شفر در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، اذعان‌ کرد که سه‌شنبه تکلیف این مهاجم مشخص می‌شود. از این اظهار نظر برداشت می‌شود که آبی‌ها امروز (دوشنبه) به دنبال قطعی کردن جذب یک مهاجم از بین گزینه‌های خارجی خود هستند. البته جابر انصاری دیگر بازیکنی است که توانایی بازی در پست مهاجم هدف را دارد اما ظاهرا شفر از بازیکن فصل قبل خود در تمرینات راضی نیست و قرار نیست به او در فصل جدید بازی دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام الحاجی گرو تيم فوتبال استقلال تهران علی قربانی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معرفی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و پنج ساعت به طول انجامید.   سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این نشست گفت: در این نشست ۴ گزینه ایرانی و ۵ گزینه خارجی معرفی و بررسی شدند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی برای مذاکره انتخاب شدند. مارکو راموندینو Marco Ramondino چهل و سه ساله از ایتالیا و رادوان تریفونوویچ Radovan Trifunovic پنجاه و چهار ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • (عکس) حمله خفت‌گیر‌های خشن به مهاجم استقلالی در اتوبان!
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی +عکس
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • عکس| دزد به مهاجم استقلالی زد
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست