Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:23:44 GMT

سوره مهر ده عنوان کتاب صوتی جدید منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۲۶۱۷۸

سوره مهر ده عنوان کتاب صوتی جدید منتشر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، این ده کتاب شامل کتاب های «نجیب»، «شب و قلندر»، «زندگی درمه»، «از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک»، «فاطمه فاطمه»، «همسایه دیوار ها»، «جنگ پابرهنه ها»، «خاطرات حدیدچی»، «ناهید»و «پنهان زیر باران» می‌شوند.

کتاب «نجیب» مجموعه هفت داستان با موضوع دفاع مقدس به قلم محمدجواد جزینی است که در آن نویسنده از هرچیزی حرف می‌زند و فقط میدان جنگ را روایت نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاه به سنگر عراقی‌ها می‌رود و گاه سری به پادگان محل اسکان رزمندگان ایرانی می‌زند و از شوخی‌ها، خنده‌ها و شطینت‌های آنها سخن می‌گوید. این کتاب با صدای نورالدین جوادیان گویا شده است.

رمان «شب و قلندر» به قلم منیژه آرمین با صدای رامین پورایمان  و کتاب « زندگی در مه » خاطرات اسیر آزاد شده ایرانی یعقوب مرادی به قلم داود بختیاری دانشور با گویندگی مهدی نمینی مقدم نیز دیگر کتاب های گویا شده هستند.

«از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک» خاطرات خود نوشت سید علی کاظم داور از رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی است که با صدای  محمد رضاعلی تولید شده است. 

«همسایه دیوارها» خاطرات خلبان آزاده غلامرضا مرادی فر به قلم غلامرضا علیزاده و گویندگی نورالدین جوادیان است که روایتگر خاطرات اسیری است که دوره اسارتش در سلول زندان‌ها سپری شده است. او و هم سلولی‌هایش هرگز به اردوگاه های اسیران جنگی برده نشدند. به همین دلیل، گفته ها، دیده ها، و شنیدههای این اسیران از تازگی و تنوع برخوردار است.

کتاب «جنگ پا برهنه» که با گویندگی محمدرضا علی به صورت گویا منتشر شده است خاطرات رحیم مخدومی از مقاطع مختلف جنگ و از جمله عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 است. تمرکز این کتاب بر شخصیت‌های حاضر در جبهه بوده است، ضمن آنکه نگاهی هم به حوادث و رویدادهای جنگ دارد. 

افسانه محمدی گویندگی کتاب «خاطرات مرضیه حدیدچی» (دباغ) را انجام داده که وی یکی از شاخص‌ترین چهره‌های انقلابی است . از او می‌توان به عنوان نمونه کامل زنان پرورش یافته در مکتب تشیع و نهضت اسلامی نام برد. وی که در سال 1340 قدم در عرصه مبارزه با رژیم شاه گذاشت، به واسطه تحصیلات حوزوی و آشنایی مستقیمی که با شهیدآیت‌الله سعیدی داشت، خیلی زود به جمع مبارزان پیرو خط امام خمینی (ره) پیوست. کتاب خاطرات این بانوی مبارز انقلابی به قلم محسن کاظمی به رشته تحریر در آمده است.

داستان کتاب «ناهید» درباره دختری دانشجو با همین نام است که فوق‌لیسانس تعمیر و مرمت آثار تاریخی دارد و پس از سال‌ها از نیویورک به تهران آمده است تا قاتل پدرش را پیدا کند، اما انقلاب او را وارد قضایایی می‌کند که موقع ورود به ایران فکرش را هم نمی‌کرده است. اساساً شروع نفسگیر و پر تحرک رمان«ناهید» از جایی است که او  ناخواسته به تظاهرات مقابل دانشگاه پرتاب می‌شود و همین اتفاق به دستگیر شدنش می‌انجامد. این کتاب نوشته شهریار زمانی است و با صدای نوشین حسن زاده صوتی شده است.

«پنهان زیر باران» خاطرات سردارعلی ناصری است که پس از حضور در جبهه و شرکت در عملیات‌های متعدد آزادسازی خرمشهر، به عمق هور رفته و در فعالیت‌های شناسایی آنجا قریب به سیصد مأموریت برای آماده‌سازی عملیات انجام داده است، در این کتاب بالحنی اثرگذار و صمیمی با مخاطبان وارد گفت‌وگو می‌شود و خاطراتش را با آنها در میان می‌گذارد. این کتاب به کوشش سید قاسم یاحسینی به رشته تحریر در آمده و با صدای نورالدین جوادیان به کتاب گویا تبدیل شده است.

کد خبر 4367000 حمید نورشمسی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادبیات انتشارات سوره مهر کتاب صوتی ادبیات کتاب و کتابخوانی ترجمه گردشگری معرفی کتاب بازار نشر نقد کتاب ادبیات جهان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادبیات داستانی بازار کاغذ مشروطه صنایع فرهنگی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «ای کاش زودتر» نوشته سید احمد رضوی کهن به‌تازگی توسط انتشارات رودآبی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

کتاب «ای کاش زودتر» با متنی روان و ساده به موضوع شبهات و سوالات پیرامون عفاف و حجاب برای دختران نوجوان در بستر کلاس درسِ دخترانه توسط معلم در قالب داستان‌های کوتاه، تمثیلات و اشارات سلیس پیرامون تبیین فلسفه وجودی حجاب، الزام امر به معروف و نهی از منکر، تفاوت‌های زن و مرد، نحوه ارتباط زن و مرد در اجتماع و … می‌پردازد.

مجموعه داستان‌های متصل به یکدیگر است که در سه لایه با خواننده ارتباط برقرار می‌کند. در یک لایه، داستانی یکپارچه از دختری نوجوان است که با ارتباط و دوستی مخفیانه با پسری زندگی‌اش دستخوش ناملایماتی می‌گردد و در نهایت با کمک معلم خود و پلیس فتا می‌تواند از بحرانی ناشی از هک گوشی خود توسط دوستش رهایی یابد. در لایه دیگر، محوریت پاسخ به شبهات و سوالات نوجوانان پیرامون مسئله عفاف و حجاب است که در قالب داستان‌های کوتاه اما به هم پیوسته در طول داستانِ لایه اول توسط معلم مدرسه پرداخته می‌شود و در لایه سوم به نحوه ارتباط صحیح و اثرگذار توسط معلمان و والدین می‌پردازد که چگونه می‌توان با نوجوانان ارتباط برقرار کرد و آن‌ها را جذب کرد.

این کتاب به سفارش قرارگاه فرهنگی سنگر کتاب چاپ شده است.

کد خبر 6079772 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • شکارسری با نقدهایش بر شعرهای شاعران به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • «حکمت و حکایت جوانمردی» منتشر شد
  • مهرداد صدقی با آخرین آبنبات به نمایشگاه می‌آید
  • ترجمه «خدا و امور مجرد» روانه بازار نشر شد
  • خاطرات یک روستازاده از جبهه خواندنی شد
  • «چامه» بهاری ویژه فیض شریفی
  • خاطرات فرمانده یگان مخصوص نیروی قدس دوباره آمد