Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵ ماه پیش بود که توسط یکی از همکلاسی هایم به نام عاطفه با یک گروه چت آشنا شدم. اوایل فعالیت زیادی در گروه نداشتم و کم حرف بودم تا این که شبی یکی از افراد گروه به نام محسن که از همه فعال‌تر بود، به قسمت چت خصوصی من آمد و صحبت را آغاز کرد.

 فانوس: دختر جوان در مرکز مشاوره پلیس گفت: آن شب تا چهار صبح در اتاقم بیدار بودم و بدون این که پدر و مادرم اطلاع داشته باشند، با محسن چت می‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن شب، رابطه من و او از طریق چت ادامه پیدا کرد و به شدت به او وابسته شدم. محسن خودش را ۲۴ ساله معرفی کرد و گفت که در شرکت پدرش حسابدار است. به مرور ارتباط ما به تماس‌های تلفنی کشیده شد تا این که از من خواست همدیگر را ملاقات کنیم. نمی‌دانستم چه کنم. از طرفی خوشحال بودم و می‌خواستم او را ببینم و از طرفی هم می‌ترسیدم، با اصرار او قبول کردم و قرار شد همدیگر را در یکی از خیابان‌های شهر ملاقات کنیم. ساعت ۹ صبح به بهانه کلاس جبرانی از منزل بیرون رفتم و سر خیابانی ایستادم که با محسن قرار گذاشته بودم. ساعت ۱۱ یک پراید جلوی من توقف کرد و برایم بوق زد. راننده که مردی حدود ۴۰ ساله بود از داخل ماشین نگاهی به من کرد و گفت: بیا بالا، من که تا حالا قیافه محسن را ندیده بودم، او را نشناختم و گفتم لطفاً مزاحم نشوید، منتظر کسی هستم. راننده گفت: آرزو عزیزم! من محسن هستم، خوب که دقت کردم، دیدم صدایش خیلی شبیه محسن است. حسابی جا خوردم، اما دیگر دیر شده بود؛ چون مرا تهدید کرد که اگر سوار نشوم همه عکس‌های شخصی ام را که برایش ارسال کرده بودم، در اینترنت منتشر می‌کند. با ناراحتی سوار شدم و گفتم چه می‌خواهی که گفت: می‌خواهم چند ساعتی با هم خوش باشیم. نگران نباش؛ اذیتت نمی‌کنم. بعد صدای موسیقی را بلند کرد. کم کم داشت از شهر خارج می‌شد که فهمیدم فکر پلیدی در سر دارد. با گریه به او التماس کردم که دست از سرم بردارد، اما هر چقدر اصرار می‌کردم، گوشش بدهکار نبود و با سرعت به راهش ادامه می‌داد و خنده‌های شیطانی می‌کرد؛ انگار چیزی مصرف کرده بود. سرعت خودرو زیاد بود و کاری از دستم بر نمی‌آمد، اما شیشه را پایین دادم و در مقابل مقاومت‌های او با فریاد از خودرو‌های عبوری کمک خواستم که یکی از راننده‌ها با دیدن وضعیت من با ۱۱۰ تماس گرفت و یک خودروی گشت پلیس به دنبال ما آمد و مرا از دست این مرد شیطان صفت نجات داد. وقتی به کلانتری رسیدیم و سوابق محسن را بررسی کردند،

دروغ‌های او یکی پس از دیگری برملا شد. اسم اصلی اش مجید، متأهل و دارای ۲ فرزند بود و سواد آن چنانی هم نداشت. او به قصد سوءاستفاده از دختر‌ها در گروه‌ها و شبکه‌های اجتماعی خودش را فرد دیگری معرفی می‌کرد و به این طریق با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کرد.

خدا را شکر می‌کنم که توانستم با کمک ماموران از دست این مرد نجات پیدا کنم و از کاری که کردم، خیلی پشیمانم. امیدوارم پدر و مادرم مرا به خاطر این کار ببخشند.

منبع: فردا

کلیدواژه: فضای مجازی مرکز مشاوره پلیس خودروی گشت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل گل‌‌گهر سیرجان مشخص کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به بازی قبل به میدان خواهد رفت.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس‌آذر درون دروازه قرار گرفت و خط دفاع این تیم را هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی و محسن طرحانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک پوریا سرآبادانی کاپیتان موفق این تیم حضور دارد و در کنار او صادق آلبوصبیح و علی آزادامنش حضور خواهند داشت، در جناحین تیم شمس‌آذر محمد پاپی و امیرمحمد نسایی حضور خواهند داشت.

تک مهاجم این تیم که در بازی قبل مقابل پیکان هم نمایش خوبی داشت فرار امام‌علی است و در این مسابقه هم امید اول گلزنی این تیم خواهد بود.

ترکیب شمس‌آذر به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

دیگر خبرها

  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • اعتراف مهناز افشار درباره روزهای تلخ بعد از مهاجرتش | داغ بودم و نمی‌فهمیدم
  • ۱۵ سال کشته‌سازی؛ «ترانه»‌ای که به «نیکا» ختم شد
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • (ویدئو) محسن قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • ۱۵سال کشته‌سازی؛ «ترانه»ای که به «نیکا» ختم شد+ عکس و فیلم
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • عریانی مقدمه بی‌حیایی است