Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار خراسان شمالي در ديدار مديرعامل شرکت گاز و مدير شرکت پخش فرآورده هاي نفتي استان بر وصول بدهي هاي معوق ادارات دولتي به شرکت گاز تاکيد کرد و گفت:با توجه به اينکه رقم بدهي هاي معوق ادارات دولتي به شرکت گاز قابل توجه است بايد اين ادارات اقدامات لازم را در پرداخت سريع آن انجام دهند تا اين شرکت بتواند باقي مانده پروژه هاي خود را افتتاح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري خراسان شمالي، دکتر محمدرضا خباز در اين ديدار پس از استماع گزارش فعاليت هاي شرکت گاز و ارائه خدمات گازرساني ،ضمن تشکر از اين گزارش و فعاليت هاي انجام شده در استان در امر خدمات رساني به مردم اظهار داشت : زيرساخت هاي بسيار خوبي در امر گاز رساني ايجاد شده است که اميدواريم متقاضيان جديد استفاده از گاز طبيعي در استان در کمترين زمان ممکن از اين نعمت الهي بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۲۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، اقدامات انجام شده برای مولد سازی و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان بررسی شد.   بررسی اقدامات انجام شده  با حضور استاندار و با حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط در استان برگزار شد.   مهران فاطمی استاندار یزد گفت: تاکنون ۶۰۰ ملک و همچنین اموال مازاد دستگاه‌های دولتی در استان به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان شناسایی شده است.   وی اظهار داشت: امسال باید ۵۳۰ میلیارد تومان از این اموال فروخته شود و صرف تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان شود.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد
  • بارش‌ها در خراسان شمالی رشد حدود ۳۰ درصدی داشت
  • چالش تامین کودهای کشاورزی در خراسان شمالی